Auto Bild varoittelee Ministä. Vain Lada Samara vm. 2001 on ollut huonompi. Myös tuulen vinkuna on ongelma, sekä tietenkin ajosta aiheutuva ääni on häiritsevä.
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCQQFjAB&url=http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288691256724.html&ei=cSX7VJOQBobqyQO304HoCg&usg=AFQjCNEVB2q4ZeHYodv_woXUDzLjZlY78A&bvm=bv.87611401,d.bGQ&cad=rja
Mini Kolisee, Nitisee, Vetelee, Narisee, Vinkuu
4
307
Vastaukset
- voiRölliä
Melupoika on ollut ahkera ja löytänyt vanhoja juttuja, no mallisto on uudistumassa ja osin jo uudistunut.
- Torjuntavoitto
Näyttää Lada Samara olevan Mini Cooperia huonompi. Onhan se jotain sentään, kun ei sentään Ladalle hävinnyt. Toisaalta Lada Samara on huomattavan hiljainen auto meluisaan Mini Cooperiin verrattuna.
- 880088
Mini sai siis torjuntavoiton Ladasta kuten politiikassa on tapana sanoa kun vaalit hävitään toisille. Mutta torjuntavoitto Ladasta - Lada kun monen mielestä on autoista huonoin! Rengasmelun lisäksi Mini kärsii ajoviimavin vinkumisesta, kolinoista, kitinöistä ja narinoista.
- kehitäItseäsiJaLenkkeile
Sitkeä sissi, kovin säälittäväähän tuollainen jänkkääminen on.
tyypillinen trolli huitoo netissä ja kun löytää jotain siementä asiansa pohjaksi, niin ei kun projekti päälle. Järkevä käyttäisi tuonkin ajan johonkin järkevään tekemiseen.
Käy nyt oikeasti koeajamassa uusi Mini kun olet kuitenkin kovin siitä kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258