Oli viime viikolla studio 55:ssä Pirkko Mannolan ja Marjatta Leppäsen kanssa.
Ei ikinä uskoisi 8- kymppiseksi. Pistättekö paremmaksi?
Vieno Kekkonen 80
5
199
Vastaukset
- Anlis1
Mielestäni 80-vuotias saa näyttääkin ikäiseltään.
Kaikkihan me vanhenemme, eikä itsensä "viritteleminen" nuoremman näköiseksi ole edes järkevää. Joskushan se tulee "totuuden hetki", jolloin kauneusleikkaukset ja huolellinenkaan meikki ei voi kätkeä vanhuutta.- Kyssäri
En usko että on viritellyt itseään nuoremman näköiseksi, eikä ole kauneusleikkauksia tehty.
Ihmeen luonnonkaunis ja nuoren näköinen.Ei todellakaan näytä ikäiseltään, jotain noin kuusikymppiseltä näyttää. Niinpä niin, ei kai siinä ole mitään pahaa, jos näyttää ikäistään nuoremmalta?Ei ainakaan pukeutunutkaan mitenkään erityisen nuorekkaasti.
- luonnollisuuss
Tuskin Vieno on itseään leikkauttanut, ihan luonnollisen kauniilta näyttää. On hyvät geenit ja hyvät elämäntavat, siinä se.
- keskinkertaisuus
Ei Vieno paljon ole muuttunut. Pysyäkseen leivissä, onkin hoidettava ulkonäköään. Mutta ei hän yltänyt iskelmälaulajana mitenkään kärkeen, ja oli jo nuorena tavallisen "nätti", kauneudesta ei ihan voi puhua. Yksi monista tanssiyleisömme viihdyttäjistä.
- outoa
Kasvojen kohotus on tehty ja muutenkin ryppyjä tasoiteltu, eihän sitä muuten 80-kymppinen enää aivan rypytön ole.
Luin jostain, että lääkäri ottaa muualta , esim. vatsanahan alta rasvakudosta jolla kasvoja
silotellaan.
Oudon näköisiä mielestäni ovat, kuin naamiot kasvoilla. Luonnollisuus on parasta!
Silmien ylä-ja alaluomet laitetaan, otsarypyt nostetaan hiusrajaan, leuan alta vielä liiat pois,
niin onkin uudet kasvot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233