Löytyykö täältä kotisiivousyrittäjiä ? Paljonko teillä on asiakkaita ja millaiset tulot ? Missä päin yrityksesi sijaitsee ja onko kuinka paljon asukkaita alueella ? Kannattaako alkaa yrittäjäksi kotisiivousalalla, kuinka nopeasti ja millä keinoilla saitte tarpeeksi asiakkaita ? Olisi mukava jos joku viitsisi vastata :)
Kotisiivousyritys
3
275
Vastaukset
- nettihyvämainos
Kotisiivousyrityksiä syntyy kuin sieniä sateella.
Täälläkin päin Suomea puhelinluettelosta löytyy jo satoja yrittäjiä.
Alalla pärjää vain jos työn jälki on hyvää. Puskaradion kautta kyllä sana leviää millainen yritys.
Jos olet tunnettu henkilö niin kaikki varmaan mielellään käyttää palvelujasi.- yrittänyt
http://www.siivouspalvelut.com/lisaa-siivouspalvelu
Tuonne kannattaa lisätä yritys, näkyy hyvin Googlessa.
- angel35
Parikymmentä kotisiivousasiakasta ja muutama liike-/yritystila. Yksi osa-aikainen työntekijä itseni lisäksi, tarvittaessa kiireapulainen. Liikevaihto vuodessa noin 35000euroa, varsinaista tuloa en ole laskenut. liiketilojen siivous tuottaa enemmän kuin kotisiivous. Olen toiminut vuodesta 2008. Pari vuotta oli hiljaista, nyt asiakaskunta on vakiintunut. Meillä myös muuta toimintaa yrityksessämme, joka tuo tuloa. En usko että siivoustuloilla pelkästään pärjäisin täällä pienessä noin 5000 asukkaan kunnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693