olen vieras kielinen joten toivoisin että tekstini
tulisi selväksi.en halua loukatta ketään vain keron mun mielipidettä.olen toista maasta ja pystyn vertailemaan asiat.minusta suomalaiset naiset ovat joko päärynä muotoiset ei ne osaa pukeutua ei ne osaa meikkaa ei ne osaa liikua naiseliseksi eikä osaa puhua naiseliseksi.tyylia ja teperamentia puuttu kokonaan.monet ovat todella nauretava nakoisia.tietysti on olemassa
o.k näköisia ja suuri osa niista on pääkaupungin
seudulla.tämä on vain mun mielipide ja olisin hyvin iloinen jos asiat ei olut näin.olen nähnyt myös ulkomaailla suomalaisia naisia ja järkytin en tiedä ja en tajua miksi ne näkyy niin kun ne voivat olla aivan erilaisia.
t.MUUKALAINEN.
suomalainen nainen on pääryna muotoinen.....
7
1051
Vastaukset
- toivossa on hyvä elää
toivoo että Sokrates menisi takaisin omaan maahansa ja arvostelisi siellä omia naisiaan, eikä avaisi isoa suutaan missään muualla. Kun ei edes ymmärrä omaa parastaan tuonkaan vertaa, että olisi hiljaa ellei ole parempaa sanottavaa. Arvostella nyt hyväntekijöitään täällä, jotka ovat hyvää hyvyyttään hänet tänne ottaneet elätiksi. Kiittämättömyys on todellakin maailman palkka. Saisit kyllä Hävetä silmät päästäsi Sokrates!
- Nimetön
niin onhan ulkomaalaisen hyvä tulla elämään suomalaisten leivissä kun ei omassa maassa pärjännyt. turha teidän on valittaa. suomessa kaikki on sata kertaa paremmin. hah. oot vähän säälittävä. jos suomalaiset naiset on ällöttäviä niin katsokaa ulkomaalaisia! Ja minä en halua että joku kröhömps, sanotaan nätisti ulkomaalainen katsoo minua. HYI!!! kattokoon omiaan.!!!
- annukka
Siis kyllä, todella saisit miettiä mitä suustasi päästät! tulet arvostelemaan ihmisiä, jotka sut elättävät kun et omassa maassasi pärjännyt. Tuollainen pistää vihaksi. Kyllä ne ulkomaalaiset naiset on niin kauniita kun viiksetkin kasvaa, heh saahan sitä tykätä niinkuin teetkin ja sitten arvostelet suomalaisia naisia, en ymmärrä.Blaah turhaa edes vaivautua tuommoiselle kommentille vastaamaan, mutta no joo järki puuttuu pelistä
- Suomalainen nainen
Monet ulkomaalaiset tekevät työtä. Monet suomalaiset eivät tee. Ei siis yleistetä ihmisiä. Kiitän siitä, että saan joka päivä vettä hanasta suoraan. Hän on oikeasssa siinä, että monet suomalaiset eivät osaa pukeutua tai eivät halua. Sitä päälle mitä kaapista löytyy ja sillä sipuli. On hyvä olla...muusta viis. Jokaisen oma asia. Jos ei välitä muiden arvosteluista, niin ei tällaiset kirjoitukset paljoa hetkauta.
Tuoksun hyvälle joka päivä. Kysyin neuvoa tyylitajuiselta naiselta, kun lähdin juhliin lauantaina. Puolet oman maun mukaan ja nappiin meni. Ok, kun vertailin muihin naisiin. Hiukset ovat naisen kruunu, kaunis hymy ja lepo ennen iltaa. Mustaa ja vähän kultaa. Hauskaa oli ja firman miehet pysyivät seurassani puvut päällä.
- Suomalainen mies
Valitettavasti Sokrates on oikeassa.
- Mr. Kelada
Hyvä havainto!
Olen samaa mieltä!
Asuin jonkun aikaa Tallinnassa työasioissa ja jouduin seuraamaan valitettavasti suomalaisten Tallinnan matkailua. Hämmästykseni oli suuri kun huomasin, että kaikkein huonoimmin käyttäytyivät suomalaiset tuulipukunaiset, jotka kävelivät lenkkareissaan lonkerotölkit käsissään ympäri vanhaa kaupunkia ja halveksivat mm. Tallinnalaisia naisia.
Eestiläinen nainen panostaa pukeutumiseen. Ei niin "köyhää" etteikö paikalliset kaunottaret pukeudu hameisiin ja kauniisiin kenkiin. Hiukset ovat huoliteltuja ja yleisillä paikoilla meikki on aina kohtelias vastaus yrmeästi vastaan tuleville hapannaama suomalaisämmille, jotka mieluusti huorittelisivat kaikkia paikallisia naisia. Naapurissamme on vaan sellainen tyyli, että nainen pitää huolta itsestään ja haluaa pukeutua naisellisesti, näyttää naiselta ja käyttäytyä arvonsa mukaisesti.
On ilo silmälle katsella näitä kauniita virolaisia naisia ja ihmetellä onko Tallinnan matkailu Suomesta vain näiden tuulipukutorimummojen yksinoikeus.
Pitäkää meikittömät pärstänne ja tyylitön olemuksenne vain siellä Suomessa loppuunkiusattujen miestenne luona. Älkää tulko esittämään herrakansaa tänne Tallinnaan tuolla asenteella, pukeutumisella ja käytöksellä.
En tiedä mitään kaameampaa kuin känninen keski-ikäinen suomalainen "olen parempi-en pukeudu-en meikkaa"
nainen. Tasa-arvo ei ole paskanhajua ja tyylittömyyttä, vaan oman sukupuolen kaunista korostamista ja hyvää käyttäytymistä! - nimetön
mene sitten sinne mistä olet tullut jos täällä suomessa ei naiset miellytä, sinua joka olet niin täydellinen ihminen.....
huh. huh. mitä tekstiä.
ei taida päässä olla mitään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992