Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

suomalainen nainen on pääryna muotoinen.....

sokrates

olen vieras kielinen joten toivoisin että tekstini
tulisi selväksi.en halua loukatta ketään vain keron mun mielipidettä.olen toista maasta ja pystyn vertailemaan asiat.minusta suomalaiset naiset ovat joko päärynä muotoiset ei ne osaa pukeutua ei ne osaa meikkaa ei ne osaa liikua naiseliseksi eikä osaa puhua naiseliseksi.tyylia ja teperamentia puuttu kokonaan.monet ovat todella nauretava nakoisia.tietysti on olemassa
o.k näköisia ja suuri osa niista on pääkaupungin
seudulla.tämä on vain mun mielipide ja olisin hyvin iloinen jos asiat ei olut näin.olen nähnyt myös ulkomaailla suomalaisia naisia ja järkytin en tiedä ja en tajua miksi ne näkyy niin kun ne voivat olla aivan erilaisia.
t.MUUKALAINEN.

7

981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivossa on hyvä elää

      toivoo että Sokrates menisi takaisin omaan maahansa ja arvostelisi siellä omia naisiaan, eikä avaisi isoa suutaan missään muualla. Kun ei edes ymmärrä omaa parastaan tuonkaan vertaa, että olisi hiljaa ellei ole parempaa sanottavaa. Arvostella nyt hyväntekijöitään täällä, jotka ovat hyvää hyvyyttään hänet tänne ottaneet elätiksi. Kiittämättömyys on todellakin maailman palkka. Saisit kyllä Hävetä silmät päästäsi Sokrates!

      • Nimetön

        niin onhan ulkomaalaisen hyvä tulla elämään suomalaisten leivissä kun ei omassa maassa pärjännyt. turha teidän on valittaa. suomessa kaikki on sata kertaa paremmin. hah. oot vähän säälittävä. jos suomalaiset naiset on ällöttäviä niin katsokaa ulkomaalaisia! Ja minä en halua että joku kröhömps, sanotaan nätisti ulkomaalainen katsoo minua. HYI!!! kattokoon omiaan.!!!


    • annukka

      Siis kyllä, todella saisit miettiä mitä suustasi päästät! tulet arvostelemaan ihmisiä, jotka sut elättävät kun et omassa maassasi pärjännyt. Tuollainen pistää vihaksi. Kyllä ne ulkomaalaiset naiset on niin kauniita kun viiksetkin kasvaa, heh saahan sitä tykätä niinkuin teetkin ja sitten arvostelet suomalaisia naisia, en ymmärrä.Blaah turhaa edes vaivautua tuommoiselle kommentille vastaamaan, mutta no joo järki puuttuu pelistä

      • Suomalainen nainen

        Monet ulkomaalaiset tekevät työtä. Monet suomalaiset eivät tee. Ei siis yleistetä ihmisiä. Kiitän siitä, että saan joka päivä vettä hanasta suoraan. Hän on oikeasssa siinä, että monet suomalaiset eivät osaa pukeutua tai eivät halua. Sitä päälle mitä kaapista löytyy ja sillä sipuli. On hyvä olla...muusta viis. Jokaisen oma asia. Jos ei välitä muiden arvosteluista, niin ei tällaiset kirjoitukset paljoa hetkauta.

        Tuoksun hyvälle joka päivä. Kysyin neuvoa tyylitajuiselta naiselta, kun lähdin juhliin lauantaina. Puolet oman maun mukaan ja nappiin meni. Ok, kun vertailin muihin naisiin. Hiukset ovat naisen kruunu, kaunis hymy ja lepo ennen iltaa. Mustaa ja vähän kultaa. Hauskaa oli ja firman miehet pysyivät seurassani puvut päällä.


    • Suomalainen mies

      Valitettavasti Sokrates on oikeassa.

    • Mr. Kelada

      Hyvä havainto!
      Olen samaa mieltä!
      Asuin jonkun aikaa Tallinnassa työasioissa ja jouduin seuraamaan valitettavasti suomalaisten Tallinnan matkailua. Hämmästykseni oli suuri kun huomasin, että kaikkein huonoimmin käyttäytyivät suomalaiset tuulipukunaiset, jotka kävelivät lenkkareissaan lonkerotölkit käsissään ympäri vanhaa kaupunkia ja halveksivat mm. Tallinnalaisia naisia.
      Eestiläinen nainen panostaa pukeutumiseen. Ei niin "köyhää" etteikö paikalliset kaunottaret pukeudu hameisiin ja kauniisiin kenkiin. Hiukset ovat huoliteltuja ja yleisillä paikoilla meikki on aina kohtelias vastaus yrmeästi vastaan tuleville hapannaama suomalaisämmille, jotka mieluusti huorittelisivat kaikkia paikallisia naisia. Naapurissamme on vaan sellainen tyyli, että nainen pitää huolta itsestään ja haluaa pukeutua naisellisesti, näyttää naiselta ja käyttäytyä arvonsa mukaisesti.
      On ilo silmälle katsella näitä kauniita virolaisia naisia ja ihmetellä onko Tallinnan matkailu Suomesta vain näiden tuulipukutorimummojen yksinoikeus.
      Pitäkää meikittömät pärstänne ja tyylitön olemuksenne vain siellä Suomessa loppuunkiusattujen miestenne luona. Älkää tulko esittämään herrakansaa tänne Tallinnaan tuolla asenteella, pukeutumisella ja käytöksellä.
      En tiedä mitään kaameampaa kuin känninen keski-ikäinen suomalainen "olen parempi-en pukeudu-en meikkaa"
      nainen. Tasa-arvo ei ole paskanhajua ja tyylittömyyttä, vaan oman sukupuolen kaunista korostamista ja hyvää käyttäytymistä!

    • nimetön

      mene sitten sinne mistä olet tullut jos täällä suomessa ei naiset miellytä, sinua joka olet niin täydellinen ihminen.....
      huh. huh. mitä tekstiä.
      ei taida päässä olla mitään....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe