mihin purkaa raivo

itkevä

Minulla on neljä siskoa ja kolme niistä kiusaa minua koko ajan. Yksi sisko on kiltti mutta päästää raivopurkauksia kuten minä . Minusta nuorin siskoni orjuuttaa äitiäni kun ei tee sitä mitä pitäisi vaan kysyy äidiltä että voitko tehdä sen puolestani. Äitini on pakko vastata että voin koska muuten siskoni rupeaa itkemään. Minusta tuntuu myös ettei minusta välitetä yhtään. Koulussa minulla on kyllä kavereita mutta he eivät ole kummoisia. Elämäni ei ole paljon yhtään kivaa ja itken aina öisin että minusta ei välitetä ja olen ruma

1

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herttaässä

Minä ja sisareni ollaan myös tosi erilaisia. Ensinnäkin, et ole ainoa ja yksin hankalien omaissuhteidesi kanssa. Myötätuntoni on puolellasi. Yritän neuvoa jotakin, joka minulla auttaa.. Sohvatyynyjen raivohullu hakkaaminen(kuulostaa tyhmälle, myönnän). Kun kiusaaminen on ollut oikeen hankalaa, niin vetäydy suljettujen ovien taa, tai jonnekkin, missä siskot ei ole ja on pehmeitä tyynyjä, sohva,sänky tms. Sen jälkeen sulje silmäsi tai muuten ajattele kiusaajia ja sitten hakkaa heidät vetämällä täysillä turpaan sängylle,tai sohvalle. Hakkaa kunnes raivari on ohi, ja kylmä järki vallalla. Myös mattojen tamppaaminen ja siinä ohessa muutamien tyynyjen tomuuttelu hartiavoimin auttaa. Sen jälkeen vedä syvään henkä ja rentoudu kunnolla. ku sen hetkinen tilanne läpi rationaalisesti ja olet valmiina taistoon... Hommaa harrastus jossa siskot ei ole,tai omaa aikaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3105
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2653
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1519
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe