Moro!
Tilanne on siis se, että kesäkuussa saan kortin, ja autokuumetta alkaa pukata pikkuhiljaa.. Auton ostolla ei periaattessa ole kiire kun meillä kotona on kaksi autoa, syksyyn mennessä auto pitää kuitenkin hommata. Olen yrittäjä, ja toimialani vaatii autoon peräkoukun, eli auton tulisi olla sellainen, että se jaksaa vetää, toisinaan aika raskastakin kärryä. Minkä merkkistä ja mallista autoa te suosittelisistte, vuosimalli saisi olla 2000 vuosimallista ylöspäin ja hintaa alle 2000€. Bensa vai diesel? Itse olen katsonut Volkkareita, ja alkanut kallistua Golfin ja Passatin puoleen, kumpi näistä voisi olla parempi. Ainiin ja kilometrejä vuoden aikana tulisi varmaan semmonen 20000-25000 kilometriä.
Nuorelle miehelle/yrittäjälle ensimmäinen auto
3
111
Vastaukset
- keikatkusee
Pakulla tai lavallisella biilillä olis kätevämpää?
- Okza
Tavallinen henkilöauto riittää, puu ostokset yms. hoituu kärryllä, sen takia koukku olisi hyvä, vaikka yks tuttu saa sen kyllä asennettua, jos ei ole valmiina.
- ytweewrrwe
Varmaan tuo Passat tai Golf on ihan hyvä valinta mitä Volkswageneihin tulee, tietysti joku japsi voisi tulla vähän halvemmaksi mitä huoltoihin tulee.
Muista vain sitten ettet koskaan tulevaisuudessa hanki mitään uudempaa TSI koneellista tai DSG automaattivaihteistolla varustettua Volkswagenia, ne ovat täysiä susia. Uudemmissa volsuissa manuaali diesel on se ainut järkevä ratkaisu jos autoa aikoo pitää vielä takuaajan päätyttyä, noissa vanhemmissa (eli siis käytännössä kaikissa tällä hetkellä alle 2000e maksavissa) bensakonekin on ihan ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818