Hej!
Jag är jätte motiverad att lära mig flytande svenska och därför sökte jag också sommarjobb från tvåspråkig område. Jag var så oerhört glad när jag fick bekräftelse till jobbintervjun. Men nu har jag ett litet problem.. Jag kan inte svenska och har aldrig varit i riktig jobbintervju. Dom sade att det är okej att använda finska eller engelska också, men jag är lite nervös att jag inte förstår deras frågor..
Följaktligen jag hoppas ni kunde tala med mig om vanliga vardags saker och kanske ge mig några tips hur man kan utveckla mina språkskunskaper.
Tack så mycket!:)
Tips för jobbintervju
hjälp
3
82
Vastaukset
- Meeessi
Glöm jobbet.
Tips: 1x2 22x 111 1x21 garanterat 13 rätt - lamf
Har du skrivit inlägget själv ?Då har du ju en bra grund att gå vidare på om du kan svenska så där pass bra.Prata på bara,inte behöver det vara perfekt.
- marielinette
Jag tror du litet skojar med oss ?Du kan ju bra svenska .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890