Hej!
Jag är jätte motiverad att lära mig flytande svenska och därför sökte jag också sommarjobb från tvåspråkig område. Jag var så oerhört glad när jag fick bekräftelse till jobbintervjun. Men nu har jag ett litet problem.. Jag kan inte svenska och har aldrig varit i riktig jobbintervju. Dom sade att det är okej att använda finska eller engelska också, men jag är lite nervös att jag inte förstår deras frågor..
Följaktligen jag hoppas ni kunde tala med mig om vanliga vardags saker och kanske ge mig några tips hur man kan utveckla mina språkskunskaper.
Tack så mycket!:)
Tips för jobbintervju
hjälp
3
77
Vastaukset
- Meeessi
Glöm jobbet.
Tips: 1x2 22x 111 1x21 garanterat 13 rätt - lamf
Har du skrivit inlägget själv ?Då har du ju en bra grund att gå vidare på om du kan svenska så där pass bra.Prata på bara,inte behöver det vara perfekt.
- marielinette
Jag tror du litet skojar med oss ?Du kan ju bra svenska .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6388516Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513275Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4302305- 1281367
- 341355
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 941137
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943