Vauvakuume

VauvaKuumeilia_

Heips! Olen -00 ja mulla on kauhea vauvakuume. Olen lueskellut kaikenlaisia juttuja raskaudesta yms. Mä rakastan lapsia todella paljon ja tykkään tosi paljon hoitaa niitä.
Tiedän, että moni tulee sanomaan siitä, kun en tiedä lastenhoidosta lähellekkään mitään. Mä oikeasti tiedän, mitä se on. Yöllä pitää heräillä vauvan itkuun kun on nälkä, kipuja, märkä vaippa yms. Sen hyvinvointia pitää tukea, uhmaikä ei ole helppo.Tiedän ettei lapsi ole mikään lelu, sitä ei voi jättää mihinkään, jos itse haluan mennä jossakin. En muutenkaan oo semmoinen joka kylille hiihtelee illat, en tykkää semmoisesta. Koulun jälkeen oon illat pääosin kotona.
Ja jos jotku sanoo et hanki lemmikki,niin mulla on hamsteri, vaikka siinä ei mikää iso homma ole, mutta hoitoa tarvitsee kuitenkin niinkuin muutkin. Mulla on hyvä tukiverkko ympärillä.
Poikaystävä mulla on ja tänä vuonna tulee kaks vuotta täyteen ja elämme tosiaan kaukosuhteessa. Me näemme poikkeuksellisen usein, vaikka välimatkaa on yli 400km. Näemme kk n. 2-3x, riippuen toki kokeista ja lomilla näemme. Poikaystäväni pitää myös todella paljon lapsista (-98).
Tiedän myöskin, että pitäisi kaikenmaailman työt olla yms. Ja rahaa menee vauvantarvikkeisiin, ruokaan ja semmoiseen. Mut musta vaan tuntuu, että olisin valmis äidiksi. En ainakaan tänä vuonna (en ainakaan usko) aio mitään lapsia hankkia, ajattelin ensin peruskoulun käydä loppuun. Mutta niin.. mp? Onko muita samassa tilanteessa?

5

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PikkutytönHaaveet

Ei muuta kuin ensin käyt peruskoulun, lukion ja/ tai ammattikoulun, käyt töissä joitain vuosia, asut yksin joitain vuosia, seurustelet ihan oikeasti, näet elämää, opit hoitamaan kaikki omat asiasi ja maksamaan laskut omalla rahallasi ja elämään itsenäisesti. Eli lyhyesti sanoen kasvat aikuiseksi. Niin sitten oletkin siinä vaiheessa, että voit alkaa pikkuhiljaa harkita, olisiko elämäntilanteesi sopiva lapselle.

Juttusi ovat tosi lapsellisia, mutta lapsihan sinä vielä oletkin. Tosin moni samaikäinen on sinua kypsempi ja ymmärtää realiteetteja.

• kasvaminenonkivaa

Normaaleja teinintytön hoivavietin heräämistuntemuksiahan nuo on. :) ja ihan sallittuja/suotaviakin. Muistathan ap huolehtia ehkäisystä.

• nythuomattiin

Ettei nyt vaan ole niin, että huomionkipeä äidin pikku prinsessa haluaisi kovasti huomiota kirjoituksellaan....

• IlmiantaaTämä

Eksyin tänne sivuille kaverin kautta ja huomasin et joku on kirjottanu ton jutun vähä niiku musta.. noi kaikki asiat on just niiku mulla on paitsi ikä! !Joten voisitteko ilmiantaa tämän?

• IlmiantakaaTämä

~ ja eräs kaverini kertoi laittaneen tämän tänne.. koska riita.. tosi kypsä hei...! Kiitos jos viititte mitenkään ilmiantaa tämän .. että se edes poistuisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      99
      5365
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3603
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3215
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      445
      2506
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      255
      1559
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      86
      1304
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1299
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1238
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1223
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      141
      1150
    Aihe