Mikä on telakoituminen???

ReserviinSiis

Pari frendii sano että jonkinlaine telakoituminen tapahtus mulle? Tiiän et se on semmone pila, mut minkälainen se on? Iha vaa et voin valmistatutuu, you know?

38

1907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hajukas

      Ajattele kahta kikkeliä, kyllä se selviää hetken miettimisellä. Jos ei ,et ole ainakaan upseeri ainesta. Voin suositella jopa siviili palvelusta.

    • Telaketjumies

      Kyllä tämä toimenpide opetetaan sinulle heti p-kauden alkumetreillä. Huoli pois!

    • tasu

      Kyllä se naiseen telakoituminen voittaa kaikenlaisen kikelit vastakkain leikkimisen. Pääsin lomilla telkoitumaan naapurin Mirjaan. Niin teki gutaa, että aijon toistaa manoverin heti tilaisuuden tullen.

    • oikeamääritelmä

      Tuo kuvailemasi akti naapurin Mirjan kanssa EI ole telakoitumista!!!

      "Telakoituminen" (eng: "docking" svensk: "dockning") tarkoittaa:

      Veljellinen riitti, jossa kaksi miestä laittaa peniksensä yhteen ja toinen venyttää esinahan toisen peniksen päälle

      Esim: Telakoiduttiin intissä

      Vastaavasti englanniksi termi määritellään:

      The act of placing the head of ones penis inside the foreskin of another's penis.

      For example: David and Patrick enjoyed docking immensely because of Patty's stretchy foreskin

      Joten nyt tarkkana, että puhutaan asioista oikeilla termeillä.

    • ähvätti

      Huomauttaisin, että kyse ei suinkaan ole homostelusta, kunhan kassit eivät kosketa toisiaan. Hauska pila tosin.

    • tasu

      Vähän meni käsitteet sekaisin, kun olin niin innoissani siitä Mirjasta ja viime lomasta. Pahoittelen.

    • hierarkia

      Voiko alempiarvoinen ehdotaa telkoitumista ylemmälle. Mikä on sopivaa.

    • toimistokäyttäytyminen

      Voi, mutta siinä tulee noudattaa normaalia toimistokäyttäytymistä. Eli: puhuttelu-esittely-asia. Se etenee seuraavalla tavalla:

      1. Alokas pelokas koputtaa reippaaasti ja sen jälkeen luvan saatuaan astuu sisään huoneeseen.

      2. Alokas pelokas kumartaa ovella ja alkaa välittömästi puhuttelemaan korkeinta sotilasarvon omaavaa huoneessa.

      "Herra sotilasmestari, alokas Pelokas, minulla on asiaa alikersantti Komialle ."

      3. Sotilasmestari antaa luvan toimittaa asian, jolloin alokas siirtyy alikersantin eteen ja sanoo: "Herra alikersantti, pyydän kunniottavasti lupaa telakoitua kanssanne".

      4. Tämän jälkeen Alikersantti antaa luonnollisesti myöntävän vastauksen, mikäli telakoitumiselle ei ole telakoitumisäännön 5 luvun mukaista terveydellistä estettä. Yleensä hyväksyntä annetaan yksinkertaisesti suullisesti ilmaisulla: "Hyväksyn" ja sen jälkeen ylempiarvoinen kertoo miten asia toimitetaan esimerkiksi iltavahvuuslaskennan yhteydessä. Tämän jälkeen alikersantti toteaa: "Onko kysyttävää?" Mikäli et esitä jatkokysymyksiä, toteaan alikersantti: "Kiitos, Voitte poistua."

      5. Lopuksi alokas Pelokas kumartaa ja poistuu reippain askelin.

      Näin yksinkertaisesti se käy.

      • Huohhhhhh

        Mistä arvelet löytyvän yhden yhtä vajakkia joka uskoisi tuohon?

        Jos taas arvelet tuon olevan "hauska tarinan" niin olisi hyvä jos kävisit juttelemassa jonkun kanssa. Kerrot vaikka tuon saman vaikka terkkarissa, niin uskon että siltä osataan ohjata oikeaan paikkaan. Ja nopeasti...


      • toimistokäyttäytyminen

        Mitä epäuskottavaa tuossa muka on? Kyllä vielä melkein vuosikymmen sitten intissä hoidettii asiat toimistokäyttäymisen mukaisesti. No ehkä sitten tämä toimistokäyttäytyminen on jossain määrin muuttunut, eikä siellä enää olla noin muodollisia...


    • yykö

      Entäs jos vaikka kapteeni painostaa nurmiporaa telkoitumaan kanssaan. Ei hyvältä kuulosta.

    • nyt_ne_on_muistoja_vaan

      Ahh - nuo muistot niin kauniit, spermantuoksuiset..

      • muistotihanat

        Minä telakouduin intissä (h)intti kaverini kanssa aina kun iltaisin kävimme juoksulenkillä, olimme innokkaita kohottamaan kuntoamme, aina kun päästiin pois kasarmialueelta niin alkoi välitön telakoituminen, tosin sitä ennen valmisteltiin telakoituminen 69-asennossa ja joka toisella juoksukerralla olin minä edessä telakoitumisvaiheessa. Kevään ja kesän aikana kuntomme nousi huimasti ja jopa aamuisin aloimme heräämään aikaisemmin kuin muuta varsinkin viikonloppuisin ja kävimme telakoitumassa jossain puskassa. Niin meni intti rattoisasti.


      • SamaaJaksetaanJauhaaJa

        Eipä ole provoilijat keksineet mitää uttaa tällä saralla pitkään aikaan. Samat kulahtaneet jutut "telakoitumisista" ja "komppaniasaunoista" kiertää ja kiertää.

        Huoh...


      • muistot_niin_kauniit

        Ei nämä ole mitään provoja vaan elettyä elämää.


      • HohhoijaaTaas

        Puskahinttailua... Hyvinkin uskottavaa?

        "Mistä arvelet löytyvän yhden yhtä vajakkia joka uskoisi tuohon"


      • Anonyymi
        muistotihanat kirjoitti:

        Minä telakouduin intissä (h)intti kaverini kanssa aina kun iltaisin kävimme juoksulenkillä, olimme innokkaita kohottamaan kuntoamme, aina kun päästiin pois kasarmialueelta niin alkoi välitön telakoituminen, tosin sitä ennen valmisteltiin telakoituminen 69-asennossa ja joka toisella juoksukerralla olin minä edessä telakoitumisvaiheessa. Kevään ja kesän aikana kuntomme nousi huimasti ja jopa aamuisin aloimme heräämään aikaisemmin kuin muuta varsinkin viikonloppuisin ja kävimme telakoitumassa jossain puskassa. Niin meni intti rattoisasti.

        Lahdessa 2001 ainakin pojat ottivat toisiltaan suihin ja venyttelivät ringissä ja oli kilpailu kuka saa otettua itse itseltään suihin..J.A voitti skaban


    • Telakkamies

      Näkee selvästi nimimerkin "hohhoijaa taas" kommenteista, että tiettyjen asioiden kieltämisen kulttuuri elää vahvasti edelleen. Se on totta, että vasta nyt 2000-luvulla on alettu puhua näistäkin asioista, mutta ei se tarkoita etteikö niitä olisi tapahtunut historiassamme.

      Telakoituminen on erityisesti asia, mikä saattaa yllättää nuoren täysi-ikäiseksi kasvaneen miehen. On siksi tärkeää, että jokainen ymmärtää, että telakoitumisessa ei ole mitään seksuaalista. Se on puhtaasti toverillinen riitti. :)

      • HohhoijaatSinne

        >>Telakoituminen on erityisesti asia, mikä saattaa yllättää nuoren täysi-ikäiseksi kasvaneen miehen<<

        "-Mistä arvelet löytyvän yhden yhtä vajakkia joka uskoisi tuohon"


      • Telakkamies

        Kyllä täältä suomi24 aina niitä löytyy :) Minusta vanhoja tornariperinteitä pitäisi pitää yllä, eikä aina vaan paljastaa tylsää totuutta. Inttihän on lopulta hirveän virkamiesmäinen tylsähkö instituutio nykypäivänä. :)


    • alokasaikana
      • Höpöhöpötaassss

        Miksi kukaan noin tekisi?


      • jjlffjjjfkdd
        Höpöhöpötaassss kirjoitti:

        Miksi kukaan noin tekisi?

        Isänmaan puolesta!


      • Höpöhöpötaassss

        Taas joku luule että jostain löytyy riittävän vajakki moista roskaa uskomaan.


    • tieto_vs_usko

      Kyse ei ole uskosta vaan tiedosta.

      En minä usko, että maapallo on "pyöreä", minä tiedän sen. Samalla tavalla minä en usko, että intissä telakoidutaan. Minä tiedän, että intissä telakoidutaan.

      Argumentointisi on osoitettu valheelliseksi ja epäloogiseksi jo aikoja sitten. Älä viitsi pyörittää vanhaa samaa levyä.

      • NäinSeMenee

        -
        -
        -

        Nimimerkki "tieto_vs_usko" sanoi edellä:
        "En minä usko, että maapallo on pyöreä, minä tiedän sen."

        http://www.uusisuomi.fi/videot/110851-luulitko-etta-maapallo-on-pyorea-olet-vaarassa

        >>Luulitko, että maapallo on pyöreä? Olet väärässä<<

        -Ihan vastaavasti olet vääärässä tämän telakoitumisasian kanssa.

        Jos olet eri mieltä niin esitä jotain faktaa luulojesi tueksi. Aikaisemmat luulosi kun on systemaattisesti ammuttu alas.

        -
        -
        -


      • hfdjdjj

        tais tulla nimimerkki tieto_vs_usko servatuksi ja kunnolla


    • tieto_vs_usko

      Huoh!

      Minä kirjoitinkin, että: Maapallo on "pyöreä" En kirjoittanut: Maapallo on pyöreä.

    • spremaa

      Telakoituminen on varusmiehen ja kapiaisen välinen seksisuhde armeijassa.

    • NäinSeMenee

      Samaa sarjaa ovat:

      -hikipiikki varpaiden väliin
      -rektaalitarkastus
      -telakoituminen
      -komppaniasauna
      -sulkeiset ruokalan katolla
      -ruokalan katossa oleva pistoolinluodin reikä
      -mereen poistutus linnakesaarella
      -vetelät housuissa vartiomiehellä kun ei voinut poistua vartiopaikalta ja tästä kuntsari

      jne jne.

      Tarinat elävät vuosikymmeniä ja ihme ja kumma jokainen niistä on tapahtunut kaikissa varuskunnissa?

      Niinkö ?

      • VääpeliK

        -hikipiikki varpaiden väliin

        Rokotukset annetaan kyllä aivan muihin ruumiinosiin.

        -rektaalitarkastus

        Tehdään edelleen riskiryhmille kustakin ikäluokasta. Sipilän 1 hallituksen mahdollisten lisämäärärahojen johdosta, tarkastukset voidaan kenties laajentaa jälleen koko ikäluokkaan ja saavuttaa 90 luvun lamaa edeltäneiden tarkastusten kattavuus.

        -telakoituminen

        Selitetty moneen kertaaan tässä ketjussa.

        -komppaniasauna

        Kompaniasaunan lanseerasi G.F Mannerheim osaksi Suomen armeijan perinteitä. Kompaniasauna tapahtuu aina ennen valajuhlaa. Osallistuminen on pakollista.

        -sulkeiset ruokalan katolla

        Älä viitsi laskea leikkiä.

        -ruokalan katossa oleva pistoolinluodin reikä

        Esimerkiksi Verajärven ruokalan katossa on montakin luodinreikää.

        -mereen poistutus linnakesaarella

        En ole palvellut linnakesaarella, mutta kyllä tämänkin huhun takana on todellinen tapahtuma.

        -vetelät housuissa vartiomiehellä kun ei voinut poistua vartiopaikalta ja tästä kuntsari

        Kyllä aika moni varusmies paskoo leireillä housuun. Kuntsareista näitä tosin ei yleensä jaella...


    • telakkamiehiä
    • Telakka_Toveri

      Koska tästä kaikille alokkaille ja aamukasoille tärkeästä aiheesta on toinenkin ketju, laitan viestin myös tänne:

      Tähän asiaan nyt vähän selvyyttä: Telakoituminen ei ole mikään pakko, ei siinä vieressä kukaan alikki ole ärjymässä. Silti aika moni tämän riitin kokee, ainakin vekaralla KymJP pojat tulivat miehiksi nimenomaan tämän riitin kautta. Teltassa telakoiduttiin porukalla ensimmäisellä mosaleirillä.

      Muutama jänisti, eli pakko ei siis ole, mutta kyllä siitä jää vähän porukan ulkopuolelle ja alkaa kiertää huhuja, että telakoitumaton olisi homo (ei uskalla telakoitua erektion pelossa) tai että sillä on sukupuolitauteja. Nämä kolme kyllä sitten uskalsivat mukaan myöhemmin seuraavalla leirillä. Useimmilla telakoituminen jäi vain kertaan, mutta muutama sillä hullutteli myöhemminkin.

      Muista joukko-osastoista en uskalla puhua mitään varmaa, mutta ainakin KymJP:ssä tapa ja perinteet ovat yhä voimissaan. Tosin KymJP ei kelpuuta naisia riveihinsä, mikä on varmasti osaltaan vaikuttanut perinteen säilymiseen; nainenhan ei voi telakoitua. Ehkä siksi tämäkin uljas sotilaallinen riitti on väistymässä varuskunnistamme.

      TELAKOINTIASENTO!! NAHKA... TERSKALLE!!

      Lepo

      2 Psjk ll/10

      • äläPoimiSaippuaa

        Noita Lapinjärven kokemuksia ei pidä sotkea inttikokemuksiin. Edes leikkimielessä.

        Yksi tuttu sälli muuten kertoi olevansa lähdössä inttiin. Kun rupateltiin niin ilmeni, että Lapinjärvellehän se oikeasti bussin nokka hänellä osoittaakin. Ei vaan kehdannut kertoa aikuisten joukkoon, että millä tasolla mentiin. No, sällillä ei selittely pääty siihen. Saa selitellä loppuelämänsä.


      • trhthtrhrh
        äläPoimiSaippuaa kirjoitti:

        Noita Lapinjärven kokemuksia ei pidä sotkea inttikokemuksiin. Edes leikkimielessä.

        Yksi tuttu sälli muuten kertoi olevansa lähdössä inttiin. Kun rupateltiin niin ilmeni, että Lapinjärvellehän se oikeasti bussin nokka hänellä osoittaakin. Ei vaan kehdannut kertoa aikuisten joukkoon, että millä tasolla mentiin. No, sällillä ei selittely pääty siihen. Saa selitellä loppuelämänsä.

        Oletko jotenkin himmeä , kun kirjoittelet noita keksittyjä juttujasi?
        Armeijan käymisellä tai käymättömyydellä ei ole ollut väliä kymmeniin vuosiin. Se ei ole miehistymisriitti, vaan paskinta pakkopullaa ikinä. Haukkumalla toisin valinneita tissinlutkuttajiksi tavallaan myönnät, että armeijaan pakotetut orjat ovat itse tissin lutkuttajia.


      • rhthrtivr

        Eikö nuppi pitänyt armeijan käymiseen? Mielenterveystoimisto on jokaisessa kunnassa.


      • Telakka_Toveri
        äläPoimiSaippuaa kirjoitti:

        Noita Lapinjärven kokemuksia ei pidä sotkea inttikokemuksiin. Edes leikkimielessä.

        Yksi tuttu sälli muuten kertoi olevansa lähdössä inttiin. Kun rupateltiin niin ilmeni, että Lapinjärvellehän se oikeasti bussin nokka hänellä osoittaakin. Ei vaan kehdannut kertoa aikuisten joukkoon, että millä tasolla mentiin. No, sällillä ei selittely pääty siihen. Saa selitellä loppuelämänsä.

        Ihme juttuja sinulla, et taida olla itse armeijaa käynyt, kun et ole edes telakoitumisesta kuullut? Vai oletko jänistänyt ja katkeroitunut, koska et kuulunut sitten intissä porukaan tämän vuoksi? Kyllä näistä vähän oudommistakin perinteistä tulee mielestäni kertoa asiallisesti alokkaille, ettei tule sitten yllätyksenä.


      • Anonyymi
        Telakka_Toveri kirjoitti:

        Ihme juttuja sinulla, et taida olla itse armeijaa käynyt, kun et ole edes telakoitumisesta kuullut? Vai oletko jänistänyt ja katkeroitunut, koska et kuulunut sitten intissä porukaan tämän vuoksi? Kyllä näistä vähän oudommistakin perinteistä tulee mielestäni kertoa asiallisesti alokkaille, ettei tule sitten yllätyksenä.

        On se kumma, kun ei joistakin Suomalaisista "miehistä" löydy "munaa" mennä armeijaan antamaan kapiaisille persettä.

        Itse annoin armeijassa kapiaisille persettä 11kk, ja se ei ole kovin iso juttu keneltäkään.

        Ja samaan aikaan, kun varusmiehet antavat kapiaisille persettä, armeijaan menemättömät luuserit voivat painua vaikka kellariin häpeämään!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe