Ei ole muijaa, frendei tai mitään sosiaalista elämää. Päivät lähinnä vietän yksiössäni joko tietokoneella tai kaljaa litkien. Velkaakin on vitusti joten ei huvita yrittää edes opiskella tai työllistyä.
olen syrjäytynyt nuori
6
100
Vastaukset
- sadasdsa
otan osaa
- Setä_kertoo
Köyttä saa aina halvalla.
- rohekastiliikkeelle
Sinä voit tehdä vielä asioille jotain. Mene vaikka terveyskeskuksen kautta etsimään apua, jos et ole työvoimaneuvonnan asiakkaana. Miten olisi etsivä nuorisotyö www.minedu.fi
Se ensimmäinen askel on vaikein matkalla muutokseen, mutta kannattaa. Varmaan itsekin haluat elämääsi muutosta.Lähde yrittäjäksi suomessa. Se on sama kuin hyppäisi se naru kaulassa.
Mut jos on nuori, niin kantsii hankki terveydenhuoltoalan koulutus ja lähtee suomesta aika nopeesti vittuun.- poika-96
Joo olen käynyt terveyskeskuksessa lääkärin kanssa juttelemassa ja sieltä sain montaa eri psyykelääkettä.
Aha, kiva tietää...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671