LS pikakiväärin 5-10cm piipunpätkää vailla.

jkghjkgjbggyfytdfffj

Haluaisiko joku lahjoittaa aloittelevalle korusepälle pätkän LS-kiväärin piippua? 3cm pätkäkin käy. Ajattelin siitä pajassa tehdä sormuksen/kaulakorun. Toki lahjoittaja saisi itsellekkin esittelykappaleen palasta Suomen historiaa korumuodossa. Ja ideoita ottaisin mielelläni vastaan.

latethegreat%luukku.com

5

196

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauheadeko

Tiedoksi vain mutta jos joku heltyy antamaan sinulle aseen piipun,edes pätkän sellaista niin hän syyllistyy rikokseen ja voi jopa menettää lupansa.Vielä jokunen vuosi sitten asia olisi ollut normaalia vaan nyt se on rikollista.Eipä silti,ei minulla ole yhtään piipun pätkää tai edes ylimääräistä piippua jotenka joutunet luopumaan ideastasi

• sekodeko

Piipunpätkän voi huoletta antaa kunhan se ei sisällä patruunapesää. Metallitanko reijällä ei ole aseen luvanvarainen osa. Patruunapesänkin voi lahjoittaa kunhan se on pätkäisty kahteen osaan.

Piippuaihio on on vain metallikappale, mutta jos siihen kalvaa patruunapesän, niin se muuttuu luvan vaativaksi aseen osaksi.

• Kauheadeko
        sekodeko kirjoitti:

Piipunpätkän voi huoletta antaa kunhan se ei sisällä patruunapesää. Metallitanko reijällä ei ole aseen luvanvarainen osa. Patruunapesänkin voi lahjoittaa kunhan se on pätkäisty kahteen osaan.

Piippuaihio on on vain metallikappale, mutta jos siihen kalvaa patruunapesän, niin se muuttuu luvan vaativaksi aseen osaksi.

Olet muuten oikeassa ja minä muistin väärin.No varmuus ennen kaikkea ja sellaisen piipunpätkän voi kysyä vaikka asesepältä sikäli joshaluaa luopua siitä,poliisit kun voivat iskeä kimppuun tällaisestakin.

• fnfnfnf

Noin minäkin lakia tulkitsin. Pätkä minulle!

• haroel

No, tarvitsetko tosiaan tuollaista pätkää? Minulla ainakin on /oli sellainen. Aivan uusi, sinistämätön n. 15 sentin pituinen kappale piipun suuosaa. En oikein tiedä mikä on LS-kivääri. Pätkä on kuitenkin 7,62 mm pikakiväärin putkea. Aseseppä lyhenteli putken kun oli liian pitkä teettämääni kilpa-aseeseen. Eikä maksa mitään 050 5299660.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      149
      2423
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      977
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      156
      967
    4. 66
      960
    5. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      80
      952
    6. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      42
      911
    7. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      117
      909
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      73
      783
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      777
    10. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      71
      591
    Aihe