Haluaisiko joku lahjoittaa aloittelevalle korusepälle pätkän LS-kiväärin piippua? 3cm pätkäkin käy. Ajattelin siitä pajassa tehdä sormuksen/kaulakorun. Toki lahjoittaja saisi itsellekkin esittelykappaleen palasta Suomen historiaa korumuodossa. Ja ideoita ottaisin mielelläni vastaan.
latethegreat%luukku.com
LS pikakiväärin 5-10cm piipunpätkää vailla.
5
102
Vastaukset
- Kauheadeko
Tiedoksi vain mutta jos joku heltyy antamaan sinulle aseen piipun,edes pätkän sellaista niin hän syyllistyy rikokseen ja voi jopa menettää lupansa.Vielä jokunen vuosi sitten asia olisi ollut normaalia vaan nyt se on rikollista.Eipä silti,ei minulla ole yhtään piipun pätkää tai edes ylimääräistä piippua jotenka joutunet luopumaan ideastasi
- sekodeko
Piipunpätkän voi huoletta antaa kunhan se ei sisällä patruunapesää. Metallitanko reijällä ei ole aseen luvanvarainen osa. Patruunapesänkin voi lahjoittaa kunhan se on pätkäisty kahteen osaan.
Piippuaihio on on vain metallikappale, mutta jos siihen kalvaa patruunapesän, niin se muuttuu luvan vaativaksi aseen osaksi. - Kauheadeko
sekodeko kirjoitti:
Piipunpätkän voi huoletta antaa kunhan se ei sisällä patruunapesää. Metallitanko reijällä ei ole aseen luvanvarainen osa. Patruunapesänkin voi lahjoittaa kunhan se on pätkäisty kahteen osaan.
Piippuaihio on on vain metallikappale, mutta jos siihen kalvaa patruunapesän, niin se muuttuu luvan vaativaksi aseen osaksi.Olet muuten oikeassa ja minä muistin väärin.No varmuus ennen kaikkea ja sellaisen piipunpätkän voi kysyä vaikka asesepältä sikäli joshaluaa luopua siitä,poliisit kun voivat iskeä kimppuun tällaisestakin.
- fnfnfnf
Noin minäkin lakia tulkitsin. Pätkä minulle!
- haroel
No, tarvitsetko tosiaan tuollaista pätkää? Minulla ainakin on /oli sellainen. Aivan uusi, sinistämätön n. 15 sentin pituinen kappale piipun suuosaa. En oikein tiedä mikä on LS-kivääri. Pätkä on kuitenkin 7,62 mm pikakiväärin putkea. Aseseppä lyhenteli putken kun oli liian pitkä teettämääni kilpa-aseeseen. Eikä maksa mitään 050 5299660.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958176- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552551- 482185
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291980- 481912
- 601788
- 191783