LS pikakiväärin 5-10cm piipunpätkää vailla.

jkghjkgjbggyfytdfffj

Haluaisiko joku lahjoittaa aloittelevalle korusepälle pätkän LS-kiväärin piippua? 3cm pätkäkin käy. Ajattelin siitä pajassa tehdä sormuksen/kaulakorun. Toki lahjoittaja saisi itsellekkin esittelykappaleen palasta Suomen historiaa korumuodossa. Ja ideoita ottaisin mielelläni vastaan.

latethegreat%luukku.com

5

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauheadeko

Tiedoksi vain mutta jos joku heltyy antamaan sinulle aseen piipun,edes pätkän sellaista niin hän syyllistyy rikokseen ja voi jopa menettää lupansa.Vielä jokunen vuosi sitten asia olisi ollut normaalia vaan nyt se on rikollista.Eipä silti,ei minulla ole yhtään piipun pätkää tai edes ylimääräistä piippua jotenka joutunet luopumaan ideastasi

• sekodeko

Piipunpätkän voi huoletta antaa kunhan se ei sisällä patruunapesää. Metallitanko reijällä ei ole aseen luvanvarainen osa. Patruunapesänkin voi lahjoittaa kunhan se on pätkäisty kahteen osaan.

Piippuaihio on on vain metallikappale, mutta jos siihen kalvaa patruunapesän, niin se muuttuu luvan vaativaksi aseen osaksi.

• Kauheadeko
        sekodeko kirjoitti:

Piipunpätkän voi huoletta antaa kunhan se ei sisällä patruunapesää. Metallitanko reijällä ei ole aseen luvanvarainen osa. Patruunapesänkin voi lahjoittaa kunhan se on pätkäisty kahteen osaan.

Piippuaihio on on vain metallikappale, mutta jos siihen kalvaa patruunapesän, niin se muuttuu luvan vaativaksi aseen osaksi.

Olet muuten oikeassa ja minä muistin väärin.No varmuus ennen kaikkea ja sellaisen piipunpätkän voi kysyä vaikka asesepältä sikäli joshaluaa luopua siitä,poliisit kun voivat iskeä kimppuun tällaisestakin.

• fnfnfnf

Noin minäkin lakia tulkitsin. Pätkä minulle!

• haroel

No, tarvitsetko tosiaan tuollaista pätkää? Minulla ainakin on /oli sellainen. Aivan uusi, sinistämätön n. 15 sentin pituinen kappale piipun suuosaa. En oikein tiedä mikä on LS-kivääri. Pätkä on kuitenkin 7,62 mm pikakiväärin putkea. Aseseppä lyhenteli putken kun oli liian pitkä teettämääni kilpa-aseeseen. Eikä maksa mitään 050 5299660.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8283
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      167
      2627
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      948
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    5. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      860
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe