Hyvä myyntiyritys?

Suomi_nousuun

Kun selasin palstaa hetken niin huomasin, että tämän keskustelupalstan mukaan suomessa ei ole yhtään hyvää yritystä.

Mahtaako pitää paikkaansa vai onko tissiposket ihan väärässä? Eli löytyykö suomesta hyvää työnantajaa myyntipuolella?

Kehuja tällä kertaa. Itkijät vetäköön itsensä narun jatkoksi jossakin muualla...

18

1486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tule pitkä keskustelu tästä. Näiden luusereiden aivot ei ymmärrä sellaista kuin positiivisuus. Jos erehdyt jotakin kehaisemaan niin silloin olet kyseisen firman omistaja/pomo. Ei nämä pennut ihan oikeasti ymmärrä, että jotkin onnistuvat kun he epäonnistuvat. mutta hyvä yritys. pojot siitä...

      • alako

        Siltä tosiaan näyttää. Luuserit. Menkää töihin. Aina kannattaa olla ennemmin töissä ja ihmisten ilmoilla, kun nyplätä pippeliä kotona.


    • riskillä_mennään

      (๑¯ω¯๑) < ----- tässon kuitenkin aloittajalle tissiposket ----------- niin, niin, eikö myyntityössä aika paljon myyjä ratkaise, ettei firma. Mutta jos noista puhelinmyyntifirmoista on tullut luettua, niin sit ymmärrän haukkumisen.
      Eikö b to b puolelta löydy asiallisia työsopimuksia eli firmoja sentään. Onhan niissäkin kyl omalla riskillä kokonaan tehtävät yleistyneet. Esim vakuutusalalla taitaa kaikki olla veronumerolla tehtäviä/asiamies/franchise.

      • En kyllä millään jaksa uskoa sitä, että kaikki puhelinmyynti firmat tekisi vääryyttä. Puhelinmyynnissä kuten muussakin toiminnassa pieni porukka pilaa kaikkien maineen. Ja on vain niin paljon helpompi mollata kuin kehua. Varsinkin täällä kuuluu porukkaan kun antaa oikein kunnolla haista. Ja ihminenhän on laumaeläin, halua kuulua enemmistöön on kova.


      • bvxadsad
        JukkisKukkis kirjoitti:

        En kyllä millään jaksa uskoa sitä, että kaikki puhelinmyynti firmat tekisi vääryyttä. Puhelinmyynnissä kuten muussakin toiminnassa pieni porukka pilaa kaikkien maineen. Ja on vain niin paljon helpompi mollata kuin kehua. Varsinkin täällä kuuluu porukkaan kun antaa oikein kunnolla haista. Ja ihminenhän on laumaeläin, halua kuulua enemmistöön on kova.

        NIIN ÄLÄHÄN SINÄ USKO, AINA NÄITÄ LÖYTYY MUITA PAREMPIA TEHOKKAAMPIA, ÄLYKKÄÄMPIÄ OMASTA MIELESTÄÄN, MITENKÄHÄN SEN ASIAN LAITA VAIN ON. ITSE ON KOETTU NIIN KONKURSSIT YRITTÄMINEN ALALLA JA ESIMIEHENÄ OLO.

        SINÄ OLE HAKOTEILLÄ OIKEIN KUNNOLLA MIKÄ LIE TARKOITUSPERÄSI. ALA KAIPAA TUULETUSTA OIKEIN KUNNOLLA,,


      • ererqeq
        JukkisKukkis kirjoitti:

        En kyllä millään jaksa uskoa sitä, että kaikki puhelinmyynti firmat tekisi vääryyttä. Puhelinmyynnissä kuten muussakin toiminnassa pieni porukka pilaa kaikkien maineen. Ja on vain niin paljon helpompi mollata kuin kehua. Varsinkin täällä kuuluu porukkaan kun antaa oikein kunnolla haista. Ja ihminenhän on laumaeläin, halua kuulua enemmistöön on kova.

        vai silleen itse on kokemusta alalta monelta vuosikymmeneltä, omaa kokemusta ja läheisten kokemuksia on vaikka kuinka, hyviä yrityksiä on pieni vähemmistö, parhaimmillaankin huijataan palkassa toisissa ei makseta yhtään mitään, ja tämä on täyttä totta, KETÄÄN EI TUNNU KIINNOSTAVAN KUN ALALLA EI OLE YLEISSITOVAA TYÖEHTOSOPIMUSTA.

        HUIJARIFIRMAT ON SAATAVA VASTUUSEEN.

        ITSE OLEN OLLUT USEISSA YRITYKSISSÄ JA LÄHES POIKKEUKSETTA KUULUNUT TYÖNTEKIJÖIDEN PARHAIMMISTOON MUTTA OLEN ITSEKIN KOKENUT HUONOJA FIRMOJA VAIKKA KUINKA TEEN TULOSTA JA VAIKKA MITEN AHKERASTI EI VAIKUTA, KUN YRITYS HUIJAA LÄHINNÄ JOHTOPORRAS NIIN SE VAIN ON MAINITTAKOON ETTÄ OLEN USEASSA FIRMASSA OLLUT ESIMIESASEMASSA


    • FGgj

      Hohhooo

    • Tero85

      Viidessä puhelinmyyntifirmassa oon ollut. Neljä tosi hyviä, yhdessä pari ihmeellistä juttua palkkauksessa mutta ei laittomuuksia. Tyytyväinen oon ollut. Ainiin, mutta olenkin kaikissa tehnyt tulosta enkä valittanut tupakkapaikalla. Myynnissäkin on kumyse työn teista. That's it.

      • erwrew

        NIIN LIEKÖ SAMA KUIN YLLÄ JOKA ON NIIN TYYTYVÄINEN, OLETKO JO NULLUT POMON PERSEEN VAI MISSÄ PUMPULISSA ELÄT, ALALLA ON HUIJAREITA PILVIN PIMEIN KENENKÄÄN SIIHEN PUUTTUMATTA, EPÄREHELLISIÄ YRITTÄJIÄ LÖYTYY VAIKKA KUINKA, TOTTA FAKTAA KAIKKI, MONESSA FIRMASSA PALKAT SAAMATTA TAI SITTEN VAIN MURTO-O SA MAKSETTU. EI VAIKKUTA VAIKKA TEKISIT KUINKA TUNNOLLISESTI JA VAIKKA KUINKA PALJON TULOSTA EI SITTEN YHTÄÄN MITÄÄN. JOIHINKIN MUIHIN TASKUIHIN MENEE JA PALJON.


      • awsssi

        Huutoviestisi ja kielenkäyttösi kertoo omasta älysi tasosta paljon. Onnea elämässäsi. Kyllä se joskus helpottaa. Mulla onneksi puhelinmyynti taakse jäänyttä elämää. Sen ansiosta tosin olen päässyt parempiin myyntitöihin. Täälläkin on vinkujia ja meitä tuloksentekijöitä. Onneksi taas vinkujilla kohta koeaika ummessa ja saa vähän aikaa olla kuuntelematta niiden itkua ja uskaltaa mennä taas toimistolle kahville kun hyvä fiilis palautuu. Auringonlaskun ala koko puhelinmyyntibisnes.


      • dfasdfasf12
        awsssi kirjoitti:

        Huutoviestisi ja kielenkäyttösi kertoo omasta älysi tasosta paljon. Onnea elämässäsi. Kyllä se joskus helpottaa. Mulla onneksi puhelinmyynti taakse jäänyttä elämää. Sen ansiosta tosin olen päässyt parempiin myyntitöihin. Täälläkin on vinkujia ja meitä tuloksentekijöitä. Onneksi taas vinkujilla kohta koeaika ummessa ja saa vähän aikaa olla kuuntelematta niiden itkua ja uskaltaa mennä taas toimistolle kahville kun hyvä fiilis palautuu. Auringonlaskun ala koko puhelinmyyntibisnes.

        niin nim awasssi kellekkö luulet täällä vitsailevasi? On tosiaan erilaisia tekijöitä .
        Puhelinmyynti oli aikanaan hyvä asia ja siellä tehtiin tulosta, nyt vain on niin, että
        ala on pilattu huonolla asioiden hoidolla. Tuo sinun kirjoittelusi tässä yllä ja jos aikaisemminkin kirjoitit kertoo kyllä millainen asenne ja tuntemus sinulla on.
        Kannattais itse katsoa peiliin ennen kuin lähtee repostelemaan
        Se on totta, että auringonlasku ala on kysymyksessä.

        itse myös toimin paremmissa hommissa, mutta en tippaakaan puhelinmyynnin ansiosta ei totisesti.


      • Awasssi

        Jaa. Yli 10 v alalla myyjänä, kuin kauan pitää jossain hommassa menestyä että siitä saa olla mielipide? Peiliin olen katsonut aina kun ei ole kauppa käynyt. Sen seurauksena olen katsonut tyytyväisenä pankkitilillekin.

        Kyllä itsessä on vikaa jos kiertää monia paikkoja eikä missään pärjää tai ei pääse hyviinn firmoihin.


      • hhkzsjjn
        Awasssi kirjoitti:

        Jaa. Yli 10 v alalla myyjänä, kuin kauan pitää jossain hommassa menestyä että siitä saa olla mielipide? Peiliin olen katsonut aina kun ei ole kauppa käynyt. Sen seurauksena olen katsonut tyytyväisenä pankkitilillekin.

        Kyllä itsessä on vikaa jos kiertää monia paikkoja eikä missään pärjää tai ei pääse hyviinn firmoihin.

        Enpä usko sinulla tuntuu olevan alan todelliset tiedot nollassa. Tuota samaa typerää jauhamista. Et näytä olevan selviilä lainkaan alan tilanteesta. Myyntipuolella yritykset vaan elävät tietynaikaa. Omalla kohdalla monet ovat lopettaneet toimintansa. Eri syistä ja siinä ei ole auttanut yhtään vaikka olisit miten hyvä myyjä tahansa.

        Tuntuu. Että olet elänyt jossain umpiossa laput silmillä!!


      • Awissi

        Kovalle tuntuu ottavan kun kaikki firmat ei kuole ja myyjät epäonnistu. Selittäisitkö minulle miten joka kuukausittainen tulokseni ja palkkani on laput silmillä elämistä?

        Olenko muuten väittänyt ettei ole huonoja ja eri syistä kuolevia firmoja? En kai? Kerroin kaiken valituksen vastapainoksi oman kokemukseni.


      • jjojkkofds
        Awissi kirjoitti:

        Kovalle tuntuu ottavan kun kaikki firmat ei kuole ja myyjät epäonnistu. Selittäisitkö minulle miten joka kuukausittainen tulokseni ja palkkani on laput silmillä elämistä?

        Olenko muuten väittänyt ettei ole huonoja ja eri syistä kuolevia firmoja? En kai? Kerroin kaiken valituksen vastapainoksi oman kokemukseni.

        NNINPÄ NIIN MINUSTA TUNTUU ETTÄ OLET ENEMMÄN ITSEKKYYTTÄ TÄYNNÄ JA KYKYSI NÄHDÄ ASIOITA KOKONAISVALTAISESTI ON SUMENTUNUT. NIIN JA MITÄ TULEE OMAAN KOKEMUKSEENI OLEN OLLUT ALALLA YLI 30 VUOTTA JA TÄLLÄKIN HETKELLÄ TYÖSKENTELEN NS PAREMMASSA PAIKASSA JOSSA OLEN OLLUT YLI VIISI VUOTTA.

        EN OLE VÄITTÄNYTKÄÄN ETTEIKÖ HYVIÄ MYYJIÄ OLE KYLLÄ TAATUSTI JA VARMAAN USKON ITSENIKIN LÄHELLÄ SELLAISTA OLEVAN. OLEN AINA KUULUNUT MYYNNIN SUHTEEN PARHAIMMISTOON JA PÄRJÄNNYT JA SE NÄKYY MYÖS OMASSA TILIPUSSISSANI.

        MUTTA EN VOI KIELTÄÄ ETTÄ ALLALLA ON EPÄMÄÄRÄISIÄ YRITTÄJIÄ EIKÄ NIIN VÄHÄÄ, SEURAAN KYLLÄ JATKUVASTI ALAN TILANNETTA SILLÄ TOIMIN ESIMIESASEMASSA.

        JA VÄITÄN SINUN KIRJOITUSTESI PERUSTEELLA ETTÄ ET KYLLÄ KOVIN HYVIN KENTTÄÄ TUNNE TOSI ON !!!

        LISÄKSI KIRJOITUKSESTASI PAISTAA TIETTY ITSEKYYS LÄPI. ONKO NIIN, ETTÄ HALUAT TÄLLÄ TAVALLA PÄTEÄ, TIETYNLAISTA NARSISMIA.!!


      • Anonyymi
        jjojkkofds kirjoitti:

        NNINPÄ NIIN MINUSTA TUNTUU ETTÄ OLET ENEMMÄN ITSEKKYYTTÄ TÄYNNÄ JA KYKYSI NÄHDÄ ASIOITA KOKONAISVALTAISESTI ON SUMENTUNUT. NIIN JA MITÄ TULEE OMAAN KOKEMUKSEENI OLEN OLLUT ALALLA YLI 30 VUOTTA JA TÄLLÄKIN HETKELLÄ TYÖSKENTELEN NS PAREMMASSA PAIKASSA JOSSA OLEN OLLUT YLI VIISI VUOTTA.

        EN OLE VÄITTÄNYTKÄÄN ETTEIKÖ HYVIÄ MYYJIÄ OLE KYLLÄ TAATUSTI JA VARMAAN USKON ITSENIKIN LÄHELLÄ SELLAISTA OLEVAN. OLEN AINA KUULUNUT MYYNNIN SUHTEEN PARHAIMMISTOON JA PÄRJÄNNYT JA SE NÄKYY MYÖS OMASSA TILIPUSSISSANI.

        MUTTA EN VOI KIELTÄÄ ETTÄ ALLALLA ON EPÄMÄÄRÄISIÄ YRITTÄJIÄ EIKÄ NIIN VÄHÄÄ, SEURAAN KYLLÄ JATKUVASTI ALAN TILANNETTA SILLÄ TOIMIN ESIMIESASEMASSA.

        JA VÄITÄN SINUN KIRJOITUSTESI PERUSTEELLA ETTÄ ET KYLLÄ KOVIN HYVIN KENTTÄÄ TUNNE TOSI ON !!!

        LISÄKSI KIRJOITUKSESTASI PAISTAA TIETTY ITSEKYYS LÄPI. ONKO NIIN, ETTÄ HALUAT TÄLLÄ TAVALLA PÄTEÄ, TIETYNLAISTA NARSISMIA.!!

        Minun mielestä tyyppi joka kirjoittaa tällä fontilla on semmonen tyyppi joka vois hankkia lääkkeet.


    • ykslöytyy

      Enia

    • Anonyymi

      On useampia hyviä ainaki Tampereelta tulee heti mieleen teleperformance, soldem (näissä kahdessa tosin provisiot ei suuria vaikka myisi), hl-family, dna/elisa/enia. Mätiämunia löytyy aina joukosta, valtaosa kuitenkin haukkuu firmat koska ei myy kunnolla. Toki finnactat ja fabros groupit on kusestusta vaikka tekis 100 kauppaa päivään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      461
      3391
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      456
      3324
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      136
      2931
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2262
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2130
    6. 192
      1487
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1377
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1242
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe