Apuva! Olen löytänyt mun unelmien alan, sen mitä haluan oikeasti opiskella.
Nyt kysyisin siis apuja ja vinkkejä pääsykokeisiin valmistautumiseen. Mitä kokeissa on ollut aikaisempina vuosina? Miten muut valmistautuvat / ovat valmistautuneet?
Olisin kiitollinen kaikesta avusta!
Apuja etnologia -koulutuksen pääsykokeeseen JKL
Perhonen1995
3
138
Vastaukset
- Muuri0lla
Hyvä aihe, itsekin nimittäin olen kyseisestä oppiaineesta kiinnostunut, mutta valitettavasti tietoa tuosta nykyisestä valintakoejärjestelystä, johon ei siis käsittääkseni sisälly valintakoekirjaa toisin kuin ennen, ei hirveästi internetissä näy olevan.
- 262
Etnologian kokeet ovat takanapäin. Miten meni?
- työtönetnologi
Kannattaa hankkia paljon suhteita opiskeluaikana ja opiskella ns. kovia tieteitä sivuaineina. Muuten työllistyminen tulee olemaan täysin mahdotonta. Olen itse työtön etnologi, toki muut etnologit kertoa onko lykästänyt paremmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1022232
- 1291418
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231390Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291328- 681233
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371058- 89985
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56934- 122811
- 82796