Uuden päällekkäispiippuisen haulikon taitto on todella jäykkä miten sen saisi ei niin jäykäksi?
Uuden päällekkäispiippuisen haulikon taitto jäykkä
4
2428
Vastaukset
- jarmosaurus
Kyseessä ilmeisesti Baikal mp-27? Jäykkyys häviää yleensä pumppaamalla sitä auki ja kiinni riittävän monta sataa tai tuhatta kertaa.
- Tietämätön
Caesar Guerini Temper Sporting on kyseessä.
- jarmosaurus
Luulisi saman niksin toimivan tuohonkin. Pumppaa, pumppaa, pumppaa...
- a---b
RASVAA väliin!!! Eli rungon ja piipun sovituksen väliin rasvaa tai vaseliiniä. Itse olen tuossa käyttänyt samaa lämmönkestävää valkovaseliinia kuin supistajissa käytetään. Varmaan muukin käy, itse olen vain tottunut käyttämään tuota kun on aina saatavilla.
Uuden aseen pilaa todella nopeasti tuolla "kuivana" käyttämällä. Siellä on metalli metallia vasten, niin se hioituu nyt siellä ja on kohta todella väljä --> pilalla.
Ammun vuodessa reilut 5000 kiekkoa ja tiedän sen rasvan merkityksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1303026- 2232961
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791896Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771539Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381403- 481138
- 991031
- 113950
- 48880
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863