Ajattelin ottaa 3 tyttö hiirtä, nämä olen jo ostanut, mietin pitääkö vielä olla jotain muuta?
miniduna 55cmx40cmx30cm (pinnaväli 8mm) 26e
toalätt kuiviketta 55l 24e
juomapullo 50ml 2e
ruokakippo 3e
juoksupyörä 15e
ruokaa 4e
pahvilaatikoira pesiksi
mitä pitää hankkia?
1
151
Vastaukset
- Sedä
Omasta mielestäni miniduna on turhan pieni asuinpaikka, ihan senkin kannalta että sitä on tympeää sisustaa kun sinne ei oikein mahdu mitään. Toisaalta sata muuta hiiristiä takuulla sanoo että se on ihan ok... Omillani on 70x40x40.
Hiiret tykkää kaivaa, mihin puru on parempaa kuin Toa. Hajuja Toa tosin pitää absoluuttisesti parhaiten
Kyllä tuossa on hyvin nuo pääasiat :) Hae ulkoa oksia nakerrettavaksi ja kiipeilyyn. Köydet on myös kivoja, esim sisalnaru, yhtä hyvin käy myös vaikka matonkuteesta punottu. Mun hiirien lempi pesä on katosta roikkuva kookospähkinä-mökki. Vessapaperia kannattaa antaa pesämateriaaliksi.
Kantokoppa on myös hyvä olla, jos joudut viemään niitä vaikka lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760