Ajattelin ottaa 3 tyttö hiirtä, nämä olen jo ostanut, mietin pitääkö vielä olla jotain muuta?
miniduna 55cmx40cmx30cm (pinnaväli 8mm) 26e
toalätt kuiviketta 55l 24e
juomapullo 50ml 2e
ruokakippo 3e
juoksupyörä 15e
ruokaa 4e
pahvilaatikoira pesiksi
mitä pitää hankkia?
1
113
Vastaukset
- Sedä
Omasta mielestäni miniduna on turhan pieni asuinpaikka, ihan senkin kannalta että sitä on tympeää sisustaa kun sinne ei oikein mahdu mitään. Toisaalta sata muuta hiiristiä takuulla sanoo että se on ihan ok... Omillani on 70x40x40.
Hiiret tykkää kaivaa, mihin puru on parempaa kuin Toa. Hajuja Toa tosin pitää absoluuttisesti parhaiten
Kyllä tuossa on hyvin nuo pääasiat :) Hae ulkoa oksia nakerrettavaksi ja kiipeilyyn. Köydet on myös kivoja, esim sisalnaru, yhtä hyvin käy myös vaikka matonkuteesta punottu. Mun hiirien lempi pesä on katosta roikkuva kookospähkinä-mökki. Vessapaperia kannattaa antaa pesämateriaaliksi.
Kantokoppa on myös hyvä olla, jos joudut viemään niitä vaikka lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686787
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes532146- 562088
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521200Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se571194- 541192
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14937