Eipä kiinnosta itsenäisyyspäivä

Mega

Eikä koko vitun itsenäisyys,rikkaat juhlii ja jakaa prenikoita toisilleen.Sitten ollaan niin ilosia itsenäisyydestä ja kiitellään veteraaneja vapaasta persereiästä.Kaikenmaailman kusipäät tätäkin paskaa johtaa,presidenttikin on maailman rumin ja karmeimman näköisin ämmä.

7

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloiteta

      Tätä provosoimista taas. Jos tuo on sinun mielipiteesi, olkoon :) ei kiinnosta :P

    • Eräs veteraani vaan

      HYvin sanottu ei riittänyt että taisteltiin ja jalat menetettii sodassa minua ei ole muistanut ainakaan kukaan valtio mies siinä meillä on tosiaan itsenäinen suomi tyhjää lässytystä koko paska

    • iipp

      tarkista reikä.

    • olisitko

      mielummin venäjän vallan alla, kuten olisimme
      jos suomelle ei olisi silloin nuo urheat
      miehet itsenäisyytä taistelleet. Olisi varmaan
      täälläkin moni asia ihan toisin, kuten rajan takana. Mieti hieman !

    • Kiitollisuuden velkaa

      Kirjoittajalla olisi ilmeisesti suurikin mielenkiinto maksaa Prisman kassalla Edamikin valtion kassasta ammenetuilla ruplilla.

    • Nöyrä kiitos!

      Kunnon ihminen osoittaa kiitollisuutta niille miehille,jotka kuolivat,haavoittuvat ja taistelivat tämän maan puolesta..Mutta niinhän nuo tämän päivän nuoret ovat KAIKESTA kiittämättömiä,kaikki pitää saada kuin "manulle illallinen"..Mitä presidenttiin tulee tahtoisitko,että "pressa" olisi yhtä karismaattinen diktatoori,kuin Saddam Hussein?Irakissa ei paljon sananvaltaa ole..Ole onnellinen,että olet syntynyt Suomeen.Meillä maksetaan korkeaa veroa,mutta eipä tarvitse pelätä,että milloin pommi räjähtää talon nurkalla tai,että miehet,veljet,isät ovat jatkuvassa palveluksessa.
      Itse olen todella kiitollinen veteraaneillemme,kunpa heitä arvostettaisiin enemmän!!!!!!!!

    • kiinnosta

      Minua ei myöskään kiinnosta koko itsenäisyyspäivä ja se ärsyttää kun se on merkitty vielä kalenteriin pyhäpäivä.Itsenäisyyspäivä on vain rikkaiden juhlapäivä,rikkaat vain juhlii tänä iltana presidentin linnassa.
      Itsenäisyyspäivä on kyllä nykyään typerä koska suomi ei ole moneen vuoteen ollut enää itsenäinen kun suomi myytiin eu:lle ja Brysellistä ne määräykset tulee mitä saa tehdä ja mitä ei saa tehdä,suomi ei ole enää itsenäinen.
      Typerää koko itsenäisyyspäivä,tavallinen kansa tekee työtä ja minulla on ollut tänään myös siivouspäivä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe