Viestejä netissä 9.3. illalla, vuosisadan rakkaustarinan alkuko:
Minna Turunen Tunkille: ”YV puhelinnro. ?? Välitän sinusta.”
Tunkki: ”Minna Turunen: minakin valitan susta! Olet kaunis nainen ja tunteellinen!”
9.3. Johanna Tukiainen ja Minna Turunen kimppaan!?
32
4160
Vastaukset
- Messevää
Seiska 29.1.2015:
”Suosikkinäyttelijä Minna Turusen syöksykierre: Näkee nälkää kodittomana – kuva!
Muun muassa Vares-, Umur- ja Lapin kullan kimallus -elokuvista sekä Salatut elämät -tv-sarjasta tuttu näyttelijä Minna Turunen, 45, on ajautunut miesystävänsä kanssa kodittomaksi.
Myös muut perustarpeet ovat jääneet täyttämättä. Kun rahaa ei ole ollut ruokaan, Minna on pyytänyt Facebook-ystäviään lahjoittamaan hänelle lounasseteleitä.”
Koko juttu: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Suosikkinayttelija-Minna-Turusen-syoksykierre-Nakee-nalkaa-kodittomana-kuva/1064847- Sossusta
No eikö sossusta saa apua? Sieltähän muutkin hädänalaiset saavat rahaa ja hommataan asuto. Maksavat vuokratakuunkin.
- Glamour-Dollshit
Onko kevään kuumin ja glamourisin Dolls-parivaljakko Johanna & Minna?
Kolmen kimppa olisi kaunihimpi; eiköhän laiteta Suutarin Sanna samaan läjään:
”Sanna Suutarin syöksykierre syvenee: raiskattiin kahdesti ostarilla!
Seiskan saaman tiedon mukaan Viidakon tähtöset -tv-sarjassa keväällä esiintynyt Sanna Suutari viettää edelleen päivät alkoholia nauttien Itä-Helsingissä, vaikka hänellä on kouluikäinen poika miehensä kanssa.” Kuva artikkeli: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Sanna-Suutarin-syoksykierre-syvenee-raiskattiin-kahdesti-ostarilla/1058262 (Seiska 13.11.2014)
- UusiJuulia
Jospa asunnoton Minna Turunen hinkuu Tunkin kämppään? Siinähän olisivat ryyppyseurana toisilleen. Keikoilla Tunkki voisi ööh laulaa ja Minna lukea runojaan. Ja kirjottaa vihdoin ja viimein sen Tunkin omaelämäkirjankin loppuun, alkujahan on jo monen monta.
- Dolls-parivaljakko
Minnan Albertille, ja sitten kaksikko yhdessä shoekiertueelle ympäri Suomea!
- Milloinka
Dolls-parivaljakko kirjoitti:
Minnan Albertille, ja sitten kaksikko yhdessä shoekiertueelle ympäri Suomea!
Odotan jo heidän yhteiskeikkojaan!
- Neuvoa-antava
Tunkki 9.3. illalla: "Varo Minna ihmisia jotka kehuvat sua liikaa!!!!!!"
- tundran.töminää
Minna on sentään rotunainen.
- Tukihenkilö
Jatkopostaus. "Olen sun puolelle aina!!!!!!"
- Johanna-Love-Minna
Tukihenkilö kirjoitti:
Jatkopostaus. "Olen sun puolelle aina!!!!!!"
”Olen ihastunut....!!!! :) naiseen! Olen aina ollut biseksuaali kuten Julia oli myos.” (Tunkki 7.3. aamulla)
- Hampaaton-Ruutana
Johanna-Love-Minna kirjoitti:
”Olen ihastunut....!!!! :) naiseen! Olen aina ollut biseksuaali kuten Julia oli myos.” (Tunkki 7.3. aamulla)
”Ihmettelen eraan yatavani mielipiteita seksista: han on naispuolinen joka kuullenmma ei pida suuseksista puolin eika toisin. Olen juuri painvastoista mielta etta mina nimenomaan rakastan suuseksia seka etta.
Olen todella seksiaalinen, en ymmarra naisia jotka sanovat heti etteivat pida suusekseksista. Hmmmm.........nyt tassa mattaa joku!!!!” (Tunkki Fb:ssä 7.3.) - uksut2
Ja varo Minna Tuksua,se on just se joka kehuu sua liikaa.
- 13922
Eli siinä vaiheessa koneessa ei ollut ääkkösiä, mutta hetken kuluttua taas oli, kun homokaksikko repi hiuksia pÄÄsTÄ. Jännä juttu.
- Illuminaatti-Demoni
"Mitä täällä tapahtuu????!!!!"
- himonäätä
Nolottaa että joskus olen pitänyt M.Turusta koht' hyvänä näyttelijänä ja kauniina naisena. Kaikki mikä Tunkin kanssa on kesketuksissa muuttuu toki paskaksi, mutta sympatioita on minnan kohdalla huomattavasti laskenut tuo vastuuton itsesäälissä rypeminen ja oman elämänsä vessasta vetäminen, ottais itseään niskasta. Sekä tietty Helvetin Enkelien ihannointi ja ne introvertit surkistelevat runonvärssyt.
- Hullupuuroa
Miten onkaan mahdollista, että nämä luuserit löytävät toisensa ja sitten syntyy glamourista hullupuuroa?
- kakathousuun1
Levisi kuin Turusen pyssy
- Kviinin-rakastajatar
Onko juuri Minna Turunen se "mallinainen", joka on viettänyt iltojaan Tunkin luona Albertilla, ja josta Tunkki on muutamaan kertaan vihjaillut FB-postauksissaan?
- salatut-elämät
”Laitan puhelinnumeroni sun inboxiin.” (Johanna Facessa ti 10.3. klo 16)
- Galmourin-vyöry
Oi, mitähän tästä alkaa vyörymään?
- Näätäperhe
Galmourin-vyöry kirjoitti:
Oi, mitähän tästä alkaa vyörymään?
Netisssä väreilee sellaista, että Tunkki olisi ollut jo pari vuorokautta ryyppäämässä ja rellestämässä Kannelmäessä... vihjetietoja tarkistellaan parhaillaan. Kannelmäen "keikka" selittäisi sen, miksi Tunkki on ollut niin hiljaa esim. SeiskaLivessä.
- Pelimannintie
Näätäperhe kirjoitti:
Netisssä väreilee sellaista, että Tunkki olisi ollut jo pari vuorokautta ryyppäämässä ja rellestämässä Kannelmäessä... vihjetietoja tarkistellaan parhaillaan. Kannelmäen "keikka" selittäisi sen, miksi Tunkki on ollut niin hiljaa esim. SeiskaLivessä.
Pitää paikkansa; hän on ollut Joel Tokoin asunnossa Kannelmäessä (piileksimässä?),
os. Pelimannintie 13 B 367. - Kolmen-kimppakämppä
Pelimannintie kirjoitti:
Pitää paikkansa; hän on ollut Joel Tokoin asunnossa Kannelmäessä (piileksimässä?),
os. Pelimannintie 13 B 367.Onko Turusen Minna myös samassa paikassa?
- ullis63
kaksi kusen polttamaan lutkaa...
- Lapin-kullan-kimallus
Turunen oli aikas hyvä siinä elokuvassa Lapin kullan kimallus (v. 1999).
- hirviödolls
Minna Turunen on lahjakas ja ansioitunut näyttelijä. Toivottavasti ei nyt herkkänä hetkenä pilaisi mainettaan ja tulisi vedetyksi Tukiaisen ikipimeään mustaan aukkoon. Tuksu pilaa kaiken mihin ikinä koskeekaan!!!
- Pilaantuminen
Tuo on totta... kaikki, mikä on Tunkin kanssa kosketuksissa, muuttuu sontatunkioksi.
- vittushovistsi
Kannattaa pa paskaa uskoa.Minna Turusella on mieskaveri.tukiaisella mitään asiaa.vetä vaan sitä diltoa vittuus ja jätä huippu nauttelija rauhaan
- RaakaWatson
Karmiva mäskisäkki
- Kaukanakaukana
Niin no Minna Turunen on nykyään koditon alkoholisti/narkki... Kaunis on, mutta näyttelijän vuodet on kaukana takana.. :( Minna käyttää Tukiaista hyväkseen että saa katon pään päälleen..
- Roope-poika
MTV3 Viihde 2.4.15:
”VIDEO: Roope Salminen vaikeasta äitisuhteestaan: Katkeruutta ei ole.
ELCrew'ssa vieraillut Roope Salminen avautui Aki Linnanahteen haastattelussa äitisuhteestaan. Muusikko Roope Salminen puhui Aki Linnanahteen haastattelussa muun muassa perhetaustastaan sekä vaikeista päihdeongelmista kärsivästä äidistään, näyttelijä Minna Turusesta.” http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/enbuske-linnanahde-crew/uutiset/artikkeli/video-roope-salminen-vaikeasta-aitisuhteestaan-katkeruutta-ei-ole/4963646 - jooo6
mikä on turusen tilanne nykyään? syöksykierre jatkunut?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872032Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47764
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35712Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648