Mä haistatan sulle seuraavalla kerralla sellaiset hevon paskat, kun seuraavan kerran mä sut nään.
Kehtasit rampata muunkin naisen kimpussa ja väittää että rakastat minua. Petit mua ja vaikka mä hyväksyin vihdoin ja viimein toisen suhteesi niin kehtasit puukottaa oikein puukottamalla toisen kerran selkään. Aloit syyttelemään AIVAN TYHJÄSTÄ, ne oli muiden JUORUJA!
Käänsit oikein veistä haavassa ja kehtasit ripotella suolaa haavoille lisää, että pitää ruveta alkaa mun kaveria vikittelemään IHAN MUN ULOTTUVILLA
Kun MINÄ PYYSIN ANTEEKSI!
NIIN SÄ KÄÄNSIT SELKÄSI, vaikka ensin sitä pyyntöä vaadit.
Haista!
Haista!
Mene lesbo mätänemään sinne sun (taas) uuden lyylisi kainaloon ja tukehu sinne.
Näin opin , en aijo rakastaa enään ikinä.
- tyttö, -97.
Aha, minäpä en sinua
elämäpotkiimunille
0
76
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890