Kardinaalitetra raskaana

tietämätön

Elikkäs huomasin eilen että yksi kardinaalitetrani oli "lihonut" paljon eli luulen sen olevan raskaana. Miten suuri toden näköisyys on että poikaset kuolevat että onko minun järkeä yrittää kasvattaa poikasia? Kardinaalitetroja minulla on 7, yksi keskikokoinen lehtikala,2 monnista ja 3 monnia. Kasveja on pohjalla sopivasti(4) mutta pintakasveja ei ole. Linnakin akvaariosta löytyy kalojen "piilopaikaksi". Ja olen siis aika aloittelija kalojen suhteen.

11

1504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poikasallas

      Meillä ainakin laitettiin emokala poikasaltaaseen ennen synnytystä. Synnytyksen jälkeen pois, ettei syönyt poikasia, ja poikaset kasvoivat vähän isommiksi pikkualtaassa. Käsittääkseni pintakasvusto/jokin tiheästi kasvava kasvi olisi hyvä suoja poikasille. Kyllä poikasista osa yleensä selviää :)

    • Viirikirjokala

      Kardinaalitetrat lisääntyvät kutemalla, synnyttävät hammaskarpit sen sijaan ovat niitä jotka synnyttävät eläviä poikasia....

      • akvaristivuodelta75

        Mutta miljoonakalatkin synnyttävät? Tetrat olivat kyllä kauniimpia. Lehtikalat kuolivat, jotkut öhkimönkijäiset olivat sitkeämpiä.


    • hghtft

      Aivan kardinaalitetra ei voi olla raskaana.

    • Akvat

      Tää nyt ei hirveesti auta sua mut kysyn huvin vuoksi,että kuinka iso akvaario sulla mahtaa olla?:))Ja voivat olla lihavia liian ruoan antamisenkin takia

    • juzukka

      Eihän härrekuut siitä kantsi olla mitenkään kauhuissaan, jos kala siis K-A-L-A jatkaa sukua. Jos ei haluu "hoitaa", niin antaa luonnon hoidella. Muut fisut tai ns. "vanhemmat" kyllä hoitelevat asian zuit-zait. Mul oli miljuunakaloja ja nehän ovat tunnetust s-ex-hurjastelijoita. Omat "vanhemmat" hoitelivat toukat suihinsa alta aikayxikön, eikä niit ollu miljuunittain. Aina joku jäi henkiin ja kuoleehan niitä elukoita tauteihin ja wanhuuteen muutenkin. Henkiin jääneet pitivät "asukasluvun" akvaarin kokoon nähden suht kohdillaan. ELÄMÄÄHÄN tää vaan on.

    • S3r4

      Kardinaalitetrasi on luultavasti sairas -> Vesipöhö

    • JkjkJkkkk

      Sinun kannattaa käyttää se ultrassa.
      Muista samalla varata aika synnytys-valmennukseen.

    • raskaanako

      Hae apteekista raskaustesti.

    • onttu

      pistä pokas altaaseen ja anna olla siellä niin huomaat kun muutaman päivän päästä sinne vauvat pyörähtävät :) ja tuossa kuvassa oli kyllä neon tetroja :D

    • onttu

      siis poikas altaaseen :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe