Sitkeitä, työhöntarttuvia nuoria naisia, joita on ilo katsoa.
AU pairit Lontoossa.
16
77
Vastaukset
Joillakin voi onnistua hyvin, mutta minun tyttäreni joutui seksuaalisen häirinnän kohteeksi isännän taholta? Sitä hän ei halunut, toisin, kuin minä nuoruudessani. Tyttäreni lähti heti pois.
Itse olin Englannissa työssä 19 vuotiaana, niin ...en mielestäni ollut typerä, vaikka ystävät moittivatkin,...mutta minä pääsin Johtajan suosikiksi, koska opetin heidän lapselle Suomenkieltä ja osasin paikata vaatteita.
Usein pääsin Johtajan ja tietenkin hänen tyttärensä kanssa kiertämään englannin hienosto hotelleja! Mikä olisi ollut parempaa? Vaimonsa hyväksyi kaiken tämän, koska usein istuimme iltaa heidän asunnossaan.
Olenhan minä miettinyt useinkin, että miltä minun asenteeni silloin näytti "aikuisten" silmin?- lutkaonlutka
Huorahtavalta????
Huorahtavalta????
Mitähän tuollakin tarkoitat? Ilmeisesti nainen on aina huora, mutta mies? Mikä se/hän..sika on?
Miksi nainen ei saisi kokea ennen avioliittoa sexuaalista nautintoa, kun miehetkin sitä saavat? Ja mitä ilmeisesti naisen kanssa?
Vain yksi elämässäni on palvonut minua saman veroisesti, kuin tämä Englantilainen johtajani. Harmi, että olimme jo silloin aviossa molemmat tahoillamme, joten siitähän ei tullut mitään minun taholtani.
Jätän huorittelusi omaan arvoosi, koska käsittääkseni sitä käytetään avioerojen yhteydessä ja jopa koululaisetkin tuntevat tuon sanan....ilmeisesti sinunlaisten mielipiteistä?- ent.siivoojaparka
Kristiina23 kirjoitti:
Huorahtavalta????
Mitähän tuollakin tarkoitat? Ilmeisesti nainen on aina huora, mutta mies? Mikä se/hän..sika on?
Miksi nainen ei saisi kokea ennen avioliittoa sexuaalista nautintoa, kun miehetkin sitä saavat? Ja mitä ilmeisesti naisen kanssa?
Vain yksi elämässäni on palvonut minua saman veroisesti, kuin tämä Englantilainen johtajani. Harmi, että olimme jo silloin aviossa molemmat tahoillamme, joten siitähän ei tullut mitään minun taholtani.
Jätän huorittelusi omaan arvoosi, koska käsittääkseni sitä käytetään avioerojen yhteydessä ja jopa koululaisetkin tuntevat tuon sanan....ilmeisesti sinunlaisten mielipiteistä?Menit sitten nuorena naimisiin? 19v? Tai niinhän monet meni ennenvanhaan, heti täysi-ikäiseksi tultuaan.
- lutkaonlutka
Kristiina23 kirjoitti:
Huorahtavalta????
Jätän huorittelusi omaan arvoosi, koska käsittääkseni sitä käytetään avioerojen yhteydessä ja jopa koululaisetkin tuntevat tuon sanan....ilmeisesti sinunlaisten mielipiteistä?Kysyit ja minä vastasin,jos ei kelpaa vastaus niin olisi ollu kyselemättä.
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Menit sitten nuorena naimisiin? 19v? Tai niinhän monet meni ennenvanhaan, heti täysi-ikäiseksi tultuaan.
"siivoojalle"
Niin menin. Siis liian nuorena naimisiin. Olin jo kihloissa lähtiessäni Englantiin ja kirjoitinkin sieltä, että jään tänne, mutta paluupostissa sain liput palata takaisin koti Suomeen.
En tiedä, oliko virhe, vai kohtalo, koska aviossa olemme olleet yli 50 vuotta ja näillä mennään edelleen. Onko siinä sitten sitä rakkautta, vai tottumusta? Ainakin on lapsillamme koti tallessa, johon voi tulla aina, siis heidän omat huoneensa on vain heille. Lapsenlapsetkin viihtyy siellä, koska siellä on mukamas hieno piano ja upeat kiikkustuolit.
Kieltämättä olen kuullut myös joskus sanat "lehmä" ja huora", mutta aina olen yrittänyt pistää paremmaksi, että kunnon riita saadaan aikaiseksi!DD Nyt ei jaksa enää edes riidellä.- ent.siivoojaparka
Kristiina23 kirjoitti:
"siivoojalle"
Niin menin. Siis liian nuorena naimisiin. Olin jo kihloissa lähtiessäni Englantiin ja kirjoitinkin sieltä, että jään tänne, mutta paluupostissa sain liput palata takaisin koti Suomeen.
En tiedä, oliko virhe, vai kohtalo, koska aviossa olemme olleet yli 50 vuotta ja näillä mennään edelleen. Onko siinä sitten sitä rakkautta, vai tottumusta? Ainakin on lapsillamme koti tallessa, johon voi tulla aina, siis heidän omat huoneensa on vain heille. Lapsenlapsetkin viihtyy siellä, koska siellä on mukamas hieno piano ja upeat kiikkustuolit.
Kieltämättä olen kuullut myös joskus sanat "lehmä" ja huora", mutta aina olen yrittänyt pistää paremmaksi, että kunnon riita saadaan aikaiseksi!DD Nyt ei jaksa enää edes riidellä.Nuo lyhyet möläykset, mitä villipuskista tulee, niin nehän voi jättää omaan arvoonsa. En niin kamalasti välitä riitelystä, väitellä voin kyllä asioista pitkällekin ihan jäkätykseen asti.
Silloin, kun joku vakinikki, jonka on nähnyt tekevän loistavia hyppyjä, tekee oikein kunnon rimanalituksen, niin tekee mieli havainnollistaa, miten hän meni hassusti ja tehdä samanlainen limbo. Vaikka enhän minä kenenkää treenaaja ole. lutkaonlutka kirjoitti:
Kysyit ja minä vastasin,jos ei kelpaa vastaus niin olisi ollu kyselemättä.
Kyselin nyt kuitenkin, mutta vastausta en toivokaan sinulta, koska tuli jo ilmi mielipiteesi asiasta, johon en ota kantaa enempää. Huora mikä huora, kun miehet pääsevät ääneen.
- eppu2
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Nuo lyhyet möläykset, mitä villipuskista tulee, niin nehän voi jättää omaan arvoonsa. En niin kamalasti välitä riitelystä, väitellä voin kyllä asioista pitkällekin ihan jäkätykseen asti.
Silloin, kun joku vakinikki, jonka on nähnyt tekevän loistavia hyppyjä, tekee oikein kunnon rimanalituksen, niin tekee mieli havainnollistaa, miten hän meni hassusti ja tehdä samanlainen limbo. Vaikka enhän minä kenenkää treenaaja ole.En nyt malta olla puuttumatta tuohon sanaasi ´´villipuskat´´ se pisti minut niin naurattamaan.
Siis vakipuskat ja villipuskat. eppu2 kirjoitti:
En nyt malta olla puuttumatta tuohon sanaasi ´´villipuskat´´ se pisti minut niin naurattamaan.
Siis vakipuskat ja villipuskat.Käytinkö minä sitä? "Villipuskat"? mutta hyvin kuvaa kirjoittajia, jotka huoraksi kutsuvat naista.
Anteeksi, nythän eppu2 kirjoittii siivooja paralle.
Taidamme kuitenkin olla samaa mieltä, että naisia ei huoraksi kutsuta, mutta olemme väärässä kaikki. Nykyisin kouluissa on vieläkin tapana kutsua tyttöjä "huoraksi" ja se v..ittu on yleinen liite sana kaikkeen keskusteluun!
Lapsenlapseni ( 8-10v) ei saa niitä sanoja käyttää, mutta tämä poika jo 7-v kertoi siskolleen, kuinka lapsia tehdään? Autossa olimme, kun hän näytti siskolleen sormin?
On siinä nyt mummille tekemistä, kun kertoo lapsenlapsille, että rakkaus ei ole huorimista ja liian aikainen avioliitto ei ole aivan paras ratkaisu?- eppu2
Kristiina23 kirjoitti:
Käytinkö minä sitä? "Villipuskat"? mutta hyvin kuvaa kirjoittajia, jotka huoraksi kutsuvat naista.
Anteeksi, nythän eppu2 kirjoittii siivooja paralle.
Taidamme kuitenkin olla samaa mieltä, että naisia ei huoraksi kutsuta, mutta olemme väärässä kaikki. Nykyisin kouluissa on vieläkin tapana kutsua tyttöjä "huoraksi" ja se v..ittu on yleinen liite sana kaikkeen keskusteluun!
Lapsenlapseni ( 8-10v) ei saa niitä sanoja käyttää, mutta tämä poika jo 7-v kertoi siskolleen, kuinka lapsia tehdään? Autossa olimme, kun hän näytti siskolleen sormin?
On siinä nyt mummille tekemistä, kun kertoo lapsenlapsille, että rakkaus ei ole huorimista ja liian aikainen avioliitto ei ole aivan paras ratkaisu?Juu siivojan kommenttiin oli tuo oma kommenttini.
Omassa ammatissani olen saanut kuulla, jos jonkinäköistä nimittelyä, joka on tietysti johtunut sairauksista.
Huora sanaan on kuitenkin liimautunut niin negatiivinen lataus, etten välittäisi kuulla sitä missään yhteydessä, missä ihmisistä puhutaan.
Niimpä usein ajattelen, että ehkäpä se kertoo enemmän käyttäjästään.
Onneksi omassa lähipiirissäni en ole kuullut kenenkään edes suutuspäissään sitä sanovan.
- ent.siivoojaparka
On se hyvää englanninkielen harjoittelua paikan päällä, mutta kyllä piika on piika.
Tyttärelläni onnistui vasta kolmas perhe osoittautumaan piikaakin jotakuinkin ihmisenä kunnioittavaksi. Kahdessa perheessä ei taidettu kiinnostua edes opettelemaan piian nimeä. Puhuteltiin "you there" tai sitten puhuttiin hänen päänsä yli toisilleen "that one" tarkoittaen häntä.
Englantilaiset lapset, mitä minä näin, vaikuttivat olevan hyvinkasvatettuja, lähes pikkuvanhoja. Ainakin siinä perheessä, missä kävin.
Onko sinulla, aloittaja, ollut itselläsi AUpaireja, vai kuinka tarkoitat, että heitä on ilo katsella? Vai oletko ollut järjestämässä AUpaireja perheisiin?- 197631
ent.siivooja..., kuten minäkin joskus ja sittten aikuisiälläkin?
Voi kun muistelen noita vuosia nuoruudessa, kun väen´väkisin halusin 11-v opettajani lapsen piiaksi? Onneksi se oli kuitenkin elämäni opetusta isossa maalaistalossa.
Voi rähmä? Vastaukseen vaaditaan yhteenlaskua, josta aina sain nelosen? Tämä on todellakin ärsyttävää kirjoittaa kenellekkää?
Sitävastoin täällä saa joku laittaa joukko postia oudoista linkeistä ja strippari saa mainostaa itseään?
- 567893
Outoa on nykyisin viestin saaminen perille? Ilmeisesti jotain taas uudistetaan?
Minäkin kirjoitin pitkän viestin "epulle" ja tuli vain ilmoitus, että en ole kirjautunut? Sinne meni "taivaan tuuliin"ja hyvä olikin.
Joskus olisi hieman asiaakin, tai mielipiteiden vaihtoa, mutta ei onnistu näköjään?- eppu2
Kristiina23 kirjoitti:
Minäkin kirjoitin pitkän viestin "epulle" ja tuli vain ilmoitus, että en ole kirjautunut? Sinne meni "taivaan tuuliin"ja hyvä olikin.
Joskus olisi hieman asiaakin, tai mielipiteiden vaihtoa, mutta ei onnistu näköjään?Kyllä väliin niin ottaa päähän, kun jatkuvasti vaan lähetys ei onnistu, vaikka olet monta riviä kirjoittanut.
Minultakin on jäänyt monta viestiä, joista luulen, että vastauksenkin olisin saanut.
Päivälläkin paiskasin koko toosan kiinni, kun tällä palstalla ei onnistunut mikään.
Yhteenlaskeakin osaan varmasti, vaan sitäkin vastaan tämä väittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain3159681Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve112892Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2762219Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1212052SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,911598- 1441497
Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1341477Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U321234Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin491211Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931036