Näin unen henkilöstä, jonka tunnistin myöhemmin

Vahvauni

Näin unen miehestä, jonka tapasin unessa työpaikalla. Myöhemmin tälläinen ulkonäöllisesti samannäköinen henkilö on todellisuudessa tullut työntekijäksi. Kysymyksessä ei ole mitään ihastusta tms. Koen, että tämä oli tavallaan enneuni, jolla saisin vahvistusta muihin omiiin uniini, joita näen todella runsaasti.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos pidät itse untasi enteenä, en minä taikka kukaan muukaan voi sitä käsitystä sinulta viedä.

      Kyse voi kuitenkin olla sattumasta, ja sattumaan enemmän kuin enteisiin uskovat pitävät untasi sellaisena, siis sattumana.

      Tässä tapauksessa jopa päinvastoinkin uskovat saattavat pitää untasi sattumana.

      Tässä tapauksessa enteellisyyden taikka sattuman puolesta puhuisi aikaero, mikä on itse unen ja unessa nähdyn henkilön työpaikalle ilmestymisen välillä.

      Lisätodistusta toisi, että olisit kertonut unestasi jollekulle sinusta riippumattomalle henkilölle ennen kuin mainittu henkilö työpaikallesi asteli.

      Annettujen tietojen valossa, on unen näkemisen ja siinä nähdyn henkilön ilmaantumisen välillä saattanut olla vuosikymmeniä. Meillä on myöskin vain unennäkijän sana, että unessa nähty henkilö muistutti ulkonäkönsä puolesta unessa nähtyä hahmoa.

      Omasta puolestani en epäile ihmisten kykyä aavistaa tulevaisuutta ja nähdä unia siitä. Pitkälti se on kuitenkin aavistamista.

      Voi olla mahdollista, että jollakulla olisi kyky saada uniensa kautta viestejä jostain tuntemattomasta tiedonvälityskanavaa pitkin, joka ei ole tunnettu. Tätä kanavaa voitaisiin kutsua tieteelle tuntemattomaksi, Jumalaiseksi, ylimaalliseksi taikka yliluonnolliseksi viestintäkentäksi.

      Tutkimusta tällaiseen liittyen on tehty, mutta mitään selville saatua ei olla ikinä voitu toisintaa.

      Mitä ikinä sitten uniesi kautta koetkin, minä en osaa sanoa, ovatko ne näkyjä tulevaisuudesta vaiko omaa mielikuvitustasi. Tällaisia tapauksia läpikäytyäni voin esittää vain kysymyksen, auttoiko uni sinua tai vaikuttiko se sinuun jotenkin? Muutoin sen näkeminen on täysin arkipäiväisiin uniin verrattavissa.

    • Vahvauni

      Aikaa tuosta unesta itse henkilön näkemiseen kului noin puoli vuotta. Unen nähtyäni kerroin siitä työkaverille, koska se oli aika hauska uni ja ihmettelin, kuka tuo uusi henkilö oli, kun en häntä tuntenut ja hän tuli nimenomaan minua tapaamaan.

      • En voi pitää tätä hyvällä tahdollakaan muuna kuin sattumana, mutta haluan silti uskoa mahdollisuuteen.

        Oikeastaan mitä tahansa jonkun unessa näkemää on aina mahdollista epäillä tai pitää enteenä. Onko mitään unta ylipäätään nähty? Mitä se nyt sitten tarkoitti?

        Jotkut ihmiset kykenevät jossain määrin ennustamaan tulevaisuutta tai ainakin he tekevät ratkaisuja näkemiensä unien perusteella. Minusta se ei ole näkemistä, eikä varmaan kenenkään muunkaan mielestä.

        Meillä ei ole yhtäkään todistettua kokemusta unessa nähdyn tapahtumisesta tosielämässä!

        Meillä on toki monia kertomuksia.

        Mutta haluaisin nimenomaan haastatella unien ensinäkijöitä, mikäli niissä on ennalta-aavistamisaineistoa.

        Anteeksi, venyin liian pitkäksi, kiitokset kenelle tahansa joka jatkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1570
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1062
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1039
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      153
      829
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      742
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      699
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      640
    8. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      636
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      34
      634
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      605
    Aihe