Olemme lähdössä Kreetalle Rethymnoniin ja pitäisi löytää hyvä hotelli läheltä keskustaa. Vaihtoehtoina nousi esiin Minos ja Medusa. Olisiko kenelläkään kokemuksia näistä hotelleista? Kumpi kannattaisi varata? Vai kannattaisiko ottaakin joku muu hotelli? =)
Vaikka hotelli olisi erittäin hyväkin, niin emme halua kuitenkaan majoittua yli yhden km:n päähän keskustasta. Joten kilometrin säteellä saa suositella hotelleja. Mutta jos tosiaankin on kokemuksia noista kahdesta mainitsemastani hotellista, niin kertokaahan. Ja ihan reilusti sekä plussat että miinukset. Kiitos!
Minos vai Medusa
1
117
Vastaukset
- Medusasta
Me ollaan oltu kahdesti Medusassa ja ihan ok paikka. Parasta siinä on sijainti, ehdottomasti kannattaa ottaa merenpuoleinen huone. Henkilökuntaa ei juurikaan näe, respakin auki vain kun majoittujija tulee tai lähtee. Baarissa ei kahteen viikkoon tavattu tarjoilijaa :) Mutta paikka suht siisti, vaikka ei mitään luksusta. Ainut, että viimeisellä kerralla liinavaatteet ja pyyhkeet alko olla jo hieman rispaantuneet. Pieni uima-allas, jossa hyvin voi pulahtaa jos rannalla on punaiset liput. Tuosta toimistojen ilmoittamasta kilometrin etäisyydestä en ihan menis vannomaan... tai ainakin vanhankaupungin ytimeen tulee reilusti tupalasti matkaa. Kävelee tuonkin matkan ihan sujuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882