Mukavax pilto

IVASENTAJA

Mukavax, onko kenelläkään tästä kusetuksesta oikeasti kokemuksia ?. Ei mahdu vaan kaaliin miten alkujaankin riittämättömästä karminraosta yht'äkkiä saisikin tarpeeksi ilmaa :). Siiis vaikka rakennusmääräykset unohdettaissin ja verhojakaan ei vedetä tohon väliin. Vastuu on kuulijalla.

9

1852

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • repa57

newer heard mutta eihän tämä härveli voikkaan toimia. itsellä 34 v. ilmanvaidon parissa.

• Jonne.joo

Olen nähnyt vehkeen livenä. Kyseessä on ilmansekoittaja (mallia koteloitu tietokoneen tuuletinpuhallin) eli sekoittaa ulkoilmaa ja huoneilmaa, voi olla että vähentää vedontunnetta. Aika rohjo ja sama ongelma kuin Mobair-laitteissa tarvitaan sähköä...ja ne sähköjohdot ei kyllä ihan hirveen kauniita ole.

• KVV

Vertaat sitten MOBAIR laitetta tähän härveliin :)

• ivnuohooja

Olen myös nähnyt tämän härvelin messuilla. Mutta se kanavointijuttu ihmetytti, siinä viritellään jostain muovilevystä mattoveitsellä litteää Iv-kanavaa ja saumat on mitä sattuu aikaiseksi saamaan. Milläs ton nuohoat ?

• raksaaja
    • Likaistailmaa

Hmm. mielenkiintoinen viritelmä tosiaan, miksiköhän ovat lähteneet rakoventtiili jalostamaan kun sehän on ilmämäärien ja ennen kaikkea sudatinominaoisuuksiensa puolesta varovastikin sanottuna vaatimaton esitys. Jos on 2 karmiventtiiliä per ikkuna kuten meillä olohuoneessa 2 ikkunaa tarvitsisimme 10 kappaletta noita ja siellä on pari ellei kolme ? moottoria per laite eli 20-30 flektiä.
      Mahtaisi olla mielenkiintoinen rakentaminen niissä laatikoissa ja kahdet sähkövedot per ikkuna.

• Finluft

Finluft sama firma ja laite, nimi vaihtui jo.

• jonne.joo

ihan höpö vehe... tuossa on paremmallakin myyntimiehellä tekemistä saada noita kaupaksi...

• Anonyymi

Meillä on ollut jo kauan laite makuuhuoneessa ja vaikutuksia seurattu. Nyt oli muuntaja ukkosella hajonnut ja sitä ei huomattu muuten kuin että syksyllä se vedon tunne palasi ja sitä ihmetellessä hoksasin ettei ledi enää palanut.
      Jonkin verran laite parantaa virtausta eli sen säätölevyn voi taivuttaa ottamaan enemmän ilmaa venttiilistä.
      Ei se nyt maata mullista, eikä kovin kaunis ole mutta ainakin meillä auttaa jonkin verran. Hinta on aika kova nykyisin mutta menee sitä rahaa aina johonkin jos muutosta haluaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      50
      967
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      848
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      727
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      599
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe