Moikka,
Kertokaapas kokeneemmat onnistuuko soutaminen kumiveneellä?
Tarkoitus olisi hankkia vene kesäksi sillä asumme ihan rannan sataman tuntumassa ja soutaminen on hyvää liikuntaa käsille ja selälle.
Soveltuuko kumiveneet noin ylipäänsä soutukäyttöön? Mitä ominaisuuksia tulisi ottaa huomioon kumivenettä hankkiessa?
Kiitos!
Kumivene soutukäyttöön -kokemiksia?
4
1107
Vastaukset
- Gumipiä
Ei sovellu.
- Laadukkaammista_osa
Halvimmat hyvinharvoin, parempilaatuisista osa soveltuu kohtuullisesti. Ratkaisevana tekijänä on muotoilun lisäksi jäykkyys ja nimenomaan tukevat hankaimet. Eli riittävän kapea malli ja ehdottomasti hankaimet jotka eivät nuljua soudettaessa niin voi olla kohtuullinen soudettava.
Niin ja unohda ne markettien muoviveneet, ne eivät kunnolla sovellu edes rantaleluiksi vaikka ovatkin suunnilleen samaa materiaalia kuin varsinaiset rantalelut. Ehdottomasti kunnollisesta kangasvahvisteisesta materiaalista tehty niin sitä voi edes jotenkin käyttää.- kumiveneostoksill
Kiitos paljon vastauksesta! Onko tuolle muotoilulle vielä jotain määritelmää? Onko sellainen parempi jossa on kumpikin pääty "suippo" vai että toinen olisi suippo ja toinen puoli täysin vaakasuora?
- Gasti
Suippo, ehdottomasti, myös mitä matalampi, niin sitä vähemmän ottaa tuuleen.
Tasaperäiset ovatten parempia peräprutkun kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984