Onko joku teettänyt räätälissä pelkän silkkisen kauluspaidan Phuketissa?
Mitä sellaisesta kannattaa maksaa? Huijaavatko helposti kankaan laadussa,en ole mikään kangas-asiantuntija vaan tavallinen mies...
Silkkipaidan teettäminen?
8
90
Vastaukset
Kyllä takuulla huijaavat jos että tunne kankaita. Maksaa riippuen mistä tilaa 20-30 euroa kpl.
Yleensä kannattaa ostaa useampi kuin 1 niin saan edullisemmin.- lkvpuhuuomiaan
Koska muka Lkv56 on Phuketissa käynyt?
- siellänetekevät
Kyllä siellä Karonilla näkyi joku liike mainostavan Martta Ahtisaaren koko pukuvalikoimaa.
- Malliahoikalle
Miksi teettää 3 silkkipaitaa 500THB telineestä räätäliliikkeen edestä Pattayalla.
- harkinnassa
Oma kroppa ei ole thai-mallia eli vuosien voimaharjoittelu on jättänyt jälkensä,mun mitat ovat 180cm ja 98kg ja siksi mitkään telinepaidat ei mun päälle mene. Jos ottaa sellaisen paidan joka menee käsistä ja hartioista niin sit se muuten roikkuu päällä kuin teltta.
Lastenvaatteet ja miestenvaatteet ovat eri asia!
No kuitenkin,muutamaa sisäänheittäjää Patongilla jututin mutta oli niin rasittavia tyyppejä etten edes mennyt liikkeeseen sisälle,jos jätkä roikkuu kädessä ja hokee KariTapiota ja KimiRäikköstä niin antaa olla,toimii ehkä 2,5 promillessa olevaan mutta mä en jaksa kauaa...Enkä kunnon liikkeissä jaksanut käydä joten paita jäi teettämättä tällä kertaa.
- yaba-herra
minä teetin silkistä jolulupukin varusteet ja tennissukat, tuulipuku oli myös mielessä. Suomesta vein mennessäni pari rullaa karhunlankaa ja ompelin rannalla yaba-päissäni miesten morsiushunnun
- Iceice
Loistavaa yabaa muuten..
- Kotigeologi
Silkki on luonnonkuitu ja palaa tuhkaksi. Varmista myös, että kyseesä on aito silkki. Pyydä näyttämään ja polttamaan sytkärillä pientä palaa. Aito silkki palaa pieneksi tuhkaksi ja keinokuitu sulaa. Teettäminen vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä, ottaen huomioon kuumuus ja ilman kosteus," hikistä hommaa ". Sovitus kertoja on ainakin kahdesta/kolmeen. Älä kerro ammattia ja monesko keikka on Thaimaahan. Hinnoittelevat sen mukaan työn... Kokemusta Phuket John Tailor...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859