Silkkipaidan teettäminen?

harkinnassa

Onko joku teettänyt räätälissä pelkän silkkisen kauluspaidan Phuketissa?
Mitä sellaisesta kannattaa maksaa? Huijaavatko helposti kankaan laadussa,en ole mikään kangas-asiantuntija vaan tavallinen mies...

8

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä takuulla huijaavat jos että tunne kankaita. Maksaa riippuen mistä tilaa 20-30 euroa kpl.
      Yleensä kannattaa ostaa useampi kuin 1 niin saan edullisemmin.

      • lkvpuhuuomiaan

        Koska muka Lkv56 on Phuketissa käynyt?


    • siellänetekevät

      Kyllä siellä Karonilla näkyi joku liike mainostavan Martta Ahtisaaren koko pukuvalikoimaa.

    • Malliahoikalle

      Miksi teettää 3 silkkipaitaa 500THB telineestä räätäliliikkeen edestä Pattayalla.

      • harkinnassa

        Oma kroppa ei ole thai-mallia eli vuosien voimaharjoittelu on jättänyt jälkensä,mun mitat ovat 180cm ja 98kg ja siksi mitkään telinepaidat ei mun päälle mene. Jos ottaa sellaisen paidan joka menee käsistä ja hartioista niin sit se muuten roikkuu päällä kuin teltta.
        Lastenvaatteet ja miestenvaatteet ovat eri asia!

        No kuitenkin,muutamaa sisäänheittäjää Patongilla jututin mutta oli niin rasittavia tyyppejä etten edes mennyt liikkeeseen sisälle,jos jätkä roikkuu kädessä ja hokee KariTapiota ja KimiRäikköstä niin antaa olla,toimii ehkä 2,5 promillessa olevaan mutta mä en jaksa kauaa...Enkä kunnon liikkeissä jaksanut käydä joten paita jäi teettämättä tällä kertaa.


    • yaba-herra

      minä teetin silkistä jolulupukin varusteet ja tennissukat, tuulipuku oli myös mielessä. Suomesta vein mennessäni pari rullaa karhunlankaa ja ompelin rannalla yaba-päissäni miesten morsiushunnun

      • Iceice

        Loistavaa yabaa muuten..


    • Kotigeologi

      Silkki on luonnonkuitu ja palaa tuhkaksi. Varmista myös, että kyseesä on aito silkki. Pyydä näyttämään ja polttamaan sytkärillä pientä palaa. Aito silkki palaa pieneksi tuhkaksi ja keinokuitu sulaa. Teettäminen vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä, ottaen huomioon kuumuus ja ilman kosteus," hikistä hommaa ". Sovitus kertoja on ainakin kahdesta/kolmeen. Älä kerro ammattia ja monesko keikka on Thaimaahan. Hinnoittelevat sen mukaan työn... Kokemusta Phuket John Tailor...:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe