niin kuinka saan picasan talentavat pois tabiltani
kuinka saan picasan tanlentavat kuvat pois tabilta
5
97
Vastaukset
- mainom
autakaa mua !
Ohjeita annettu.
- Selkeitä_ohjeita_kiitos
Mitään käyttökelpoisia selkeitä ohjeita EI OLE ANNETTU, ainoastaan linkki keskusteluketjuun jossa on lähinnä vapusen sekavaa soperrusta mutta ei mitään selkeitä ohjeita.
Jos et osaa antaa selkeitä ohjeita niin älä tule sotkemaan keskustelua! Selkeitä_ohjeita_kiitos kirjoitti:
Mitään käyttökelpoisia selkeitä ohjeita EI OLE ANNETTU, ainoastaan linkki keskusteluketjuun jossa on lähinnä vapusen sekavaa soperrusta mutta ei mitään selkeitä ohjeita.
Jos et osaa antaa selkeitä ohjeita niin älä tule sotkemaan keskustelua!Voiko röyhkeydellä olla rajoja. Kirjoitat hyvin epämääräisen kysymyksen ja sitten huudat sellaisella, joka yrittää auttaa. Porukka täällä ei ole missään töissä auttamassa sinua vaan tekevät sitä ihan omasta halustaan. Siis hieman nöyryyttä kiitos ja seloista ongelmasi selkeämmin, niin ehkä voit saada parempaa apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161111- 351046
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848