Siemensyöksy nukkuessa

Iso-Elli

Ukko 50 v. sotkee öisin lakanat. Luulin että runkkaa salaa, mutta ei sittenkään. Ei oltu pariin viikkoon petihommissa, yöllä heräsin ja huomasin kuinka ukko kuorsaa ja muna pullottaa ja sykkii kalsareissa kovana, terska pilkistää sepaluksesta. Varovasti sormella sivelin terskan päätä, tarkoituksena herättää mukavasti ukko, kun alkoi itseä myös panettaa. En kerennyt paljon terskaa hivellä, kun sain spermat kädelleni ja puhtaille lakanoille. Ukko vaan umpiunessa kuorsaa, eikä tiedä mistään mitään, otti vähän pattiin.
Kuinka usein aikamiehen pussit pitäisi tyhjentää, ettei olisi näin herkässä?

14

887

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m50plus

Kerran viikossa pussit tyhjiin riittää niin ei tule noita tahattomia unisyöksyjä.50 mies saattaa saada herkästi yöllisiä siemensyöksyjä jos taukoa on yli kaksi viikkoa.Kokemusta on.

• Mies_53v

En osaa sanoa mikä on oikea "pussien tyhjennys" väli. Riippuu vähän miehestäkin. Itse saan aika usein myös siemensyöksyn nukkuessa. Herätä yöllä siihen kun laukeaa omia aikojaan. . Se hävettää kyllä itseäkin, mutta en voi sille mitään. On niin noloa käydä yöllä piilottamassa märät bokserit vaimolta. Yrität vielä olla herättämättä vaimoa kun pyyhit spermat reisiltä ja vatsalta..

• tosimies2015

Minä olen 70v. ja naitattaa tosi paljon.Mitä enemmän sitä harrastaa,niin sitä enemmän tarvitsee.Aamuisin seisokki tosi kovaa.

• Minulle riittää kun saan pussit tyhjennettyä pari kertaa viikossa, jos joutuu olemaan 4 vrk ilman niin viimeistään seuraavana yönä nukkuessani tulee sotkettua lakanat tai alushousut mikäli ne ovat jalassa, tämä " vaiva " ilmaantui kun olin 47v. vanha nyt ikää on jo 52v. ensimmäisiä kertoja kun tätä tapahtui niin silloin aamulla herättyäni hävetti ja nolotti kun huomasin että mitä oli tapahtunut, piti vaimolle selitellä asiaa mutta muutaman kuukauden päästä vaimo oppi ymmärtämään että mitä asialle pitää tehdä, pari kertaa viikossa kunnon pano niin ei sokeudu paikat.

• oleonnellinen_

viriili äijä!

• Herätkää

Niin, seksuaalisuus on suuri voima. Ei siinä ole mitään häpeämistä. Luonto pakottaa "siementämään". Eikä sen tarvitse aina edes kohdistua kehenkään toiseen kuten puolisoon vaan mihin tahansa, vaikka yöllä lakanaan. Mitä tuosta. Kyllähän tän kaikkia äijät tietää!

• 54v

Joka päivä meillä tyhjennetään minun pussit
      Mies 54v.

• zfxghhjj

Meillä työnnetään löylykauha perseeseen 24/7

• sattuuhansitä

70v. Vasta viime vuosina (teiniajan jälkeen) on moista sattunut silloin tällöin. Siemensyöksy ja joskus tulee pissatkin, enkä tiedä mitään ennen aamua kun sänky on märkä. Nykyisin olen varautunut ja sänky on suojattu; vain lakanat menee pesuun, eikä vaimo motkota.

• dontworribehappi

Voihan ne pussit tyhjentää itsekin.

• Anonyymi

Eipä ole koskaan itekseen lennelly,pitää osata pidätellä,eihän sitä naidessakaan heti roiskita

• Vähintään pari kertaa viikossa

• Anonyymi

kesällä kesäleskenä kun olin niin yöllä näin eroottista unta, se oli niin todentuntuinen että heräsin kun laukesin. olin ollut reilu viikon ilman laukeamista

• Anonyymi

Tuohan on ihan pikku juttu, minulta tulee kakkakin housuun melkein joka yö, aamu alkaa sitten mukavasti siivous hommilla.

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      81
      1960
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      20
      1674
    3. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1507
    4. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      206
      1396
    5. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      33
      1267
    6. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      87
      1029
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      26
      943
    8. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      22
      828
    9. Aivottomat

Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie
      Kuhmo
      23
      817
    10. Oho! Jari Isometsä lataa suorat sanat Farmi Suomesta - Kovaa kritiikkiä: "Ei oikein enää nappaa..."

Jari Isometsä antaa kovaa kritiikkiä Farmi Suomi -realityn nykymenosta. Oletko samaa mieltä hiihtäjälegendan kanssa? L
      Tv-sarjat
      19
      812
    Aihe