Siemensyöksy nukkuessa

Iso-Elli

Ukko 50 v. sotkee öisin lakanat. Luulin että runkkaa salaa, mutta ei sittenkään. Ei oltu pariin viikkoon petihommissa, yöllä heräsin ja huomasin kuinka ukko kuorsaa ja muna pullottaa ja sykkii kalsareissa kovana, terska pilkistää sepaluksesta. Varovasti sormella sivelin terskan päätä, tarkoituksena herättää mukavasti ukko, kun alkoi itseä myös panettaa. En kerennyt paljon terskaa hivellä, kun sain spermat kädelleni ja puhtaille lakanoille. Ukko vaan umpiunessa kuorsaa, eikä tiedä mistään mitään, otti vähän pattiin.
Kuinka usein aikamiehen pussit pitäisi tyhjentää, ettei olisi näin herkässä?

14

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m50plus

      Kerran viikossa pussit tyhjiin riittää niin ei tule noita tahattomia unisyöksyjä.50 mies saattaa saada herkästi yöllisiä siemensyöksyjä jos taukoa on yli kaksi viikkoa.Kokemusta on.

    • Mies_53v

      En osaa sanoa mikä on oikea "pussien tyhjennys" väli. Riippuu vähän miehestäkin. Itse saan aika usein myös siemensyöksyn nukkuessa. Herätä yöllä siihen kun laukeaa omia aikojaan. . Se hävettää kyllä itseäkin, mutta en voi sille mitään. On niin noloa käydä yöllä piilottamassa märät bokserit vaimolta. Yrität vielä olla herättämättä vaimoa kun pyyhit spermat reisiltä ja vatsalta..

    • tosimies2015

      Minä olen 70v. ja naitattaa tosi paljon.Mitä enemmän sitä harrastaa,niin sitä enemmän tarvitsee.Aamuisin seisokki tosi kovaa.

    • Minulle riittää kun saan pussit tyhjennettyä pari kertaa viikossa, jos joutuu olemaan 4 vrk ilman niin viimeistään seuraavana yönä nukkuessani tulee sotkettua lakanat tai alushousut mikäli ne ovat jalassa, tämä " vaiva " ilmaantui kun olin 47v. vanha nyt ikää on jo 52v. ensimmäisiä kertoja kun tätä tapahtui niin silloin aamulla herättyäni hävetti ja nolotti kun huomasin että mitä oli tapahtunut, piti vaimolle selitellä asiaa mutta muutaman kuukauden päästä vaimo oppi ymmärtämään että mitä asialle pitää tehdä, pari kertaa viikossa kunnon pano niin ei sokeudu paikat.

    • oleonnellinen_

      viriili äijä!

    • Herätkää

      Niin, seksuaalisuus on suuri voima. Ei siinä ole mitään häpeämistä. Luonto pakottaa "siementämään". Eikä sen tarvitse aina edes kohdistua kehenkään toiseen kuten puolisoon vaan mihin tahansa, vaikka yöllä lakanaan. Mitä tuosta. Kyllähän tän kaikkia äijät tietää!

    • 54v

      Joka päivä meillä tyhjennetään minun pussit
      Mies 54v.

    • zfxghhjj

      Meillä työnnetään löylykauha perseeseen 24/7

    • sattuuhansitä

      70v. Vasta viime vuosina (teiniajan jälkeen) on moista sattunut silloin tällöin. Siemensyöksy ja joskus tulee pissatkin, enkä tiedä mitään ennen aamua kun sänky on märkä. Nykyisin olen varautunut ja sänky on suojattu; vain lakanat menee pesuun, eikä vaimo motkota.

    • dontworribehappi

      Voihan ne pussit tyhjentää itsekin.

      • Anonyymi

        Eipä ole koskaan itekseen lennelly,pitää osata pidätellä,eihän sitä naidessakaan heti roiskita


    • Vähintään pari kertaa viikossa

    • Anonyymi

      kesällä kesäleskenä kun olin niin yöllä näin eroottista unta, se oli niin todentuntuinen että heräsin kun laukesin. olin ollut reilu viikon ilman laukeamista

    • Anonyymi

      Tuohan on ihan pikku juttu, minulta tulee kakkakin housuun melkein joka yö, aamu alkaa sitten mukavasti siivous hommilla.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe