Facebookiin ei tule sitten yhtään päivitystä. Päivitykset päättyy yleensä tasan tarkkaan siihen kun jobi loppuu, ja ilmeisesti jatkuu kun saa uuden paikan jostain. Välillä voi olla kuukausikaupalla taukoa.
Jotkut taas ei ole päivittänyt mitään kahteen-kolmeen vuoteen samalla kun Google paljastaa että ne on alkanut opiskelemaan uusiin ammatteihin. Lärvikirjassa saattaa tosin vieläkin bongata "konemies at Neste Oil". Hyvä kuitenkin vihdoin oivaltaa ettei merenkulku ole oikein enää valkoisten ihmisten työtä.
Toiset tuntuu kierrättävän profiilikuvia vanhojen joukosta.
Kaikkea hyvää kuitenkin melkein jokaiselle jonka kanssa seilasin.
Miten huomaa että merimies on jopia vailla?
3
56
Vastaukset
- Jäytääkömieltä
Vähänkö sua on jäänyt nakertamaan kun et sopeutunut "merihommiin"!
Tuo sun fakebook teoria ei ole ihan aukoton sillä itse en ole päivittänyt fagebookia ikinä! Silti mulla on ollut jobi tai alan opiskelupaikka jatkuvasti jo vuodesta 1994.
Toki alalla on työttömyyttä jne. - tyuiopl
No eikös se FB ole muutenkin vain sellainen "kiiltokuvakirja". Aika moni taitaa jättää päivittämättä kun elämä potkii.... ei siis vain merenkulkijoiden tapa vaan yleensäkin. Voi olla myös kiireistä aikaa eikä enää päivitä FB.tä kuten ennen. Ja tämähän saa "salaiset agentit" tekemään johtopäätöksiä... (otetaan oikein google avuksi että missä ihmeessä se jätkä luuraa... ! ....)
- evp-seilori
Esimerkiksi koulut julkaisee oppilaiksi hyväksyttyjen nimet aina syksyisin. Aika monta tuttua löytää viime vuosilta.
Tein vain tällaisen havainnon. Minäkään en ole koskaan ollut Facebookissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039