Itselläni on toinen ehkäisykapseli menossa, joka vaihdettiin vuosi sitten Nexplanoniin. Kuukautisia ei ole ollut kuin n kerran vuodessa nyt kuitenkin reilu puolitoista viikkoa sitten alkoi vuoto joka on ruskeaa, se ei ole runsasta ja pärjää pikkuhousunsuojalla. Viime yönä heräsin kun alavatsaan pistelimitähän tämä on? Marraskuussa kävin viimeeksi gynekologisen vastaanotolla ja molemmissa munasarjoissa alle 3 cm kystat ja kohdun takaseinässä 7 mm myoma. Aikaisemminkin ollut kystia vähän suurempia välillä hävinneet. Nyt ihmetyttää alavatsan kipu,turvotus ja ruskea vuoto sekä outo haju. Onko muilla ehkäisykapselin käyttäjillä ollut samoja ongelmia?
Ehkäisykapselin oireet
3
821
Vastaukset
- qaxcsw
Minulla oli vähän samantyyppisiä oireita silloin kun minulla oli kapseli. Tosin minun kuukautiset vaan lisääntyi ja muuttuivat runsaammiksi sen aikana. Mutta silloin kun minulla ei ollut kuukautisia minulla oli usein nikkaa rusertavaa vuotoa ja outoja alavatsakipuja sekä tuntemuksia. Itse kävin vaihtamassa kapselin kierukkaan koska lääkärin mukaan kaikki oli ihan ok johtui kuulema vaan kapselista.
- älä-pelkää
Mulla tuli mieleen tuosta alavatsan pistelystä, että entäs jos sinä vaan taas kuvittelet nämä oireet? Jos vaikka juot lasin maitoa ennen nukkumaan menoa ja yrität vaan kerätä ittes?
t:Rosvoroope(varastettu)- Esto_päälle
Kaiken osaava Rosvoroope taas linjoilla muutaman promillen kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828