kummitukset tupakoida ?
Voivatko ...
11
<50
Vastaukset
- yeskylläjes
Voivat, voi haista vaikka sikarin haju jossakin vaikkei ketään ole polttamassa lähi mainkaan.
- sinuhe2
Muistan lukeneeni, että Mika Waltari kummitteli näin.
- terveystutkija
Useat kertomukset todistavat kummitusten pytyvän tuottamaan tupakan savun hajua, ei kuitenkaan ehkä polttamaan tupakkaa. Sama juttu alkoholin hajun tuottamiseassa, epäselvää kuitenkin on, ovatko tuolloin humalassa.
- humalahenkitutk_
Poltergeistien käytös kyllä viittaa kovaan humalatilaan.
- geisti
Käsitykseni on, että poltergeistit ovat juuri humalassa olevia henkiä.
- Vanh_tutk_
Onkohan kummituksille helpompaa tuottaa hajua kuin ääniä ?
- P_Pilvi
Käyttävätkö nykykummitukset muuntohuumeita ?
- Filemon_Sahlberg
Nettikummitus ainakin polttaa ketjussa Aromasätkiä, ilman filtteriä.
- Nehemias_Sahlberg
Sota-aikana sen kerrottiin polttaneen kuivattuja vadelmapensaan lehtiä sanomalehtipaperiin käärittyinä.
- Hortensia_Sahlberg
Nehemias_Sahlberg kirjoitti:
Sota-aikana sen kerrottiin polttaneen kuivattuja vadelmapensaan lehtiä sanomalehtipaperiin käärittyinä.
Sitä se tekee vieläkin, sitä sätkän käärimistä sanomalehtipaperiin. Pöytyän Sanomat on melkein joka aamu revittynä postilaatikossa ja postilaatikon edustalla on pussista pudonnutta Aromaa. Tai ettei olisi peräti Jymyä?
- Näinnaapurissa
Kyllä,ainakin Eestissä,siellä nimittäin sanotaan vaimoihmistä kummitukseksi,kuulemani mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 107990
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 46966
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12891Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47820