Niin eli en nyt jaksanut kaivaa että onko tässä lähellä jotain tietoa, mutta oon 15-vuotias tyttö ja huomenna ois polventähystys. Poistetaan irronneita luunpalasia. Miltä se tuntuu? Tuntuuko kun polveen tehdään haava? Miltä ne alkulääkkeet tuntuu? Sattuuko? Vai onko vaan outoa tunnetta? Toivon että joku vastaa jännittää ihan liikaa...
Vastaukset 2
- Tähystyksessä_käynyt
Ei tunnu miltään! Ainakin itselläni polventähystys tehtiin epiduraalipuudutuksessa jolloin vyötäröstä alaspäin on täysin tunnoton. Epiduraalipiikin laitto edellyttää ensin puudutuspiikkiä selkään ja se voi pistää hiukan (kuin rokotus). Joskus voi epiduraalineulankin laitto vihlaista hiukan, mutta siinä se.
Alkulääkkeenä saa yleensä jonkin rauhoittavan pillerin jolloin pahin pelko ja jännittäminen häviää.- Jännittynyy
Aa okei kiitos paljon ! Paljon rennompi olo nyt!☺️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496