Viimeiset kaksi vuotta olen kuumeisesti yrittänyt löytää minulle sopivaa rotua. Haluaisin toimivan ja varman jokapaikkaan menijän, millä olisi työskentelyhalua. Olen suht aktiivinen ja nykyisenkin koiran kanssa harrastetaan vetolajeja ja pyöräilyä.
Pelottaa vaan vähän käyttisten pääkopan sisältö ja geelien rakenne. Haluaisin toimiva rakenteisen, ja hyvähermoisen koiran. Mistä edes lähtisin paimenta etsimään?
Kävisikö saksanpaimen minulle?
7
112
Vastaukset
- d981
Aussie, bc, belgi.. Unohda sakemanni.
- Ei_Saku_sammakkoa_enää
Moi
Älä ota sakua,mulla on ollu 2 kpl ja kolmatta ei enää tule rakenneviat alkavat olemaan jo niin hirveät rodulla etten halua eläinrääkkäystä tukea mitenkään ja vaihdan siksi rotua.
Olen ajatellut kultaista noutajaa seuraavaksi koraksi ja tiedän että niissäkin on paljon vikoja mutta vielä enemmin on sakuissa ja ihan omakohtaisista kokemuksista tiedän mistä puhun.- terveetkoirat
No onpas sinulla ollut tosi huono tuuri koiriesi suhteen.Pienenä vinkkinä,pitää tietää ja tuntea tarkkaan mistä koiran ottaa.Kolmen entisen ja kahden nykyisen Saksanpaimenen omistajana,en voi allekirjoittaa mielipidettäsi.Ainut terveyteen liittyvä "ongelma",joka on nyt järjestyksessä neljäs koirani,niin talven aikana tuleva kapsuttelu,mikä sitten taas, kun kevät kunnolla etenee,häviää.Lienee johtuvan kuivasta huoneilmasta,kun ruvetaan lämmittämään huushollia syksyllä,ja siihenkin on oma aine,jolla saa hillittyä kutinaa.Ja kyllä,uskoisin noidenkin "ronttien" 5 ja 7vuotiaiden ilostuttavan elämääni vielä useita vuosia.
- Ein00beille
terveetkoirat kirjoitti:
No onpas sinulla ollut tosi huono tuuri koiriesi suhteen.Pienenä vinkkinä,pitää tietää ja tuntea tarkkaan mistä koiran ottaa.Kolmen entisen ja kahden nykyisen Saksanpaimenen omistajana,en voi allekirjoittaa mielipidettäsi.Ainut terveyteen liittyvä "ongelma",joka on nyt järjestyksessä neljäs koirani,niin talven aikana tuleva kapsuttelu,mikä sitten taas, kun kevät kunnolla etenee,häviää.Lienee johtuvan kuivasta huoneilmasta,kun ruvetaan lämmittämään huushollia syksyllä,ja siihenkin on oma aine,jolla saa hillittyä kutinaa.Ja kyllä,uskoisin noidenkin "ronttien" 5 ja 7vuotiaiden ilostuttavan elämääni vielä useita vuosia.
"Pienenä vinkkinä,pitää tietää ja tuntea tarkkaan mistä koiran ottaa."
Tämä ei ole mahdollista yhdellekään piirin ulkopuoliselle ihmiselle. Tietysti suhteilla ja sisäpiiritiedoilla kykenee löytämään ne hyvät koirat, mutta rotuun vasta tutustuvat - ja erityisesti ensikoiranostajat - ovat täydellisen alttiina kaiken maailman kusetukselle.
Jos rodusta ei voi löytää tervettä ja hyväpäistä koiraa ilman suurta vaivannäköä ja sisäpiiritietoa, niin rotua kannattaa tosiaan vaihtaa. Monesta muusta rodusta saa vastaavan paketin ilman kusetusriskiä. - Niin.totta
Ein00beille kirjoitti:
"Pienenä vinkkinä,pitää tietää ja tuntea tarkkaan mistä koiran ottaa."
Tämä ei ole mahdollista yhdellekään piirin ulkopuoliselle ihmiselle. Tietysti suhteilla ja sisäpiiritiedoilla kykenee löytämään ne hyvät koirat, mutta rotuun vasta tutustuvat - ja erityisesti ensikoiranostajat - ovat täydellisen alttiina kaiken maailman kusetukselle.
Jos rodusta ei voi löytää tervettä ja hyväpäistä koiraa ilman suurta vaivannäköä ja sisäpiiritietoa, niin rotua kannattaa tosiaan vaihtaa. Monesta muusta rodusta saa vastaavan paketin ilman kusetusriskiä.Ha! Tykkäsin tästä kirjoituksesta niin paljon! Samaan lopputulokseen olen itsekin päätynyt. Yhtään hermoheikkoa rähisijää ei enää kadulle kaivata, niitä on jo aivan liikaa.rodusta löytyy kyllä hyviä koiria mutta kaiken kaikkiaan voisi sanoa että paska rotu ja silti niin suosittu. Tulokset näkyy sitten kadulla. Alkanut oikein vituttaa vastaantulevat sp:n omistajat koirineen.
- PWT
Käyttiksien omistajana voin suositella. Käyttikselle saa alajaoston kentältä yleensä huomattavasti paremmin apua, kuin geelille jota katsotaan kieroon. Geelit ne ongelmia aiheuttaa omistajilleen, kun niitä myydään ihan kelle sattuu.
- eiolekiirehakea
Unohda geelit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1604693Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville744481Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.143596Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1373193- 1912909
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa401855- 741604
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621535Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211311IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih191212