Nii palju on Facebooki kontosid väliseestlastele, Soome eestlastele mitugi. Lisaks Eesti "Eestlased välismaal".
Tundub, et siin on vaid soomlased, kes pidevalt otsivad midagi negatiivset Eesti ja eestlaste kohta ja mõni üksik, kes üritab vastu vaielda (pehmelt öeldes) kummalistele kirjutistele.
Kas poleks aeg see foorum sulgeda?
_______Mis juhtub Eestis? Soome eestlaste oma juttutuba.
Kirjoita mieluiten viroksi tällä palstalla. Voit myös keskustella viron kielestä.___________
- seda on päris imelik lugeda! Mis paganama "oma jutTutuba" - seda sõnagi pole kümne aasta jooksul suudetud ära parandada. Ja kunagi see oli tore ja sõbralik foorum ...
Siin foorumis vist palju eestlasi enam pole?
9
91
Vastaukset
- jookohan
No jah ma olen paljugi samal arvamusel. Siiski, ma arvan et eestlaset ise Nöykökude ajal teki endale kahju. Oli neid kes meelitsesid soomlasi, oli ka neid kes pakkus uimastikku, oli ka neid kes varasti! Soomlaste käitumine oli mitmet korrat ebaviisakas ja purjustamine oli iga päevast!!!!! Vörtle?
- eipolemidagi
juu ei ole viroloisia perämoottorivarkaita paljon linjoilla...tulitko kaido kuukap nyt tyytyväiseksi tiedosta
on erittäin hyvä kun trokaatte viinaa tänne janoiseen suomeen ja viette turhat kuparit täältä kuleksimasta
teidän naisenne auttavat myös suuressa hädässä muuhunhan niistä ei olekaan- jookohan
Mine ära. Sind ei tahaksita siia. Sa ei oska mitaki rääkita, ainult mitaki asjatult myrata!
- kaidokuukap
Viroloisia on arvioiden mukaan yli satatuhatta Suomessa! Vantaalla asuu vakituisesti kymmeniä tuhansia. Kyllä viroloiset on viimeisiä sanomaan kuka saa olla ja missä.
https://www.youtube.com/watch?v=Wd-QO0qm1dw - ketlin
Voi elämä teitä suomalaisia.miks pitää yleistää jos jotkut virolsiset on rikollidia sun muita niin se ei tarkota sitä että kaikki ois sellaisia!!ihan ku suomalaiset ei tee mitään rikoksia.palottelee ja tappaa ihmisia sun muuta.teillä tsitaa olla niin tylsä elämä ku teil ei oo muuta tekemistä ku haukkua ihmisiä.et oo tainut saada naista vähään aikaan ku oot niin kiukkunen ja negattiivinen :D
- minapanen
Mis viga? Kuukap ära aja jama! Miks mitte eestlased ei saa Soome kolida? Minu meelest neid peaks rohkem siin elama. Oletkohan sinä kuukap jotenkin jälkeenjäänyt idiootti, venäjään päin kallellaan? 5. kolonnan mies? Hahahaha... ei ole ju kuukap ei tüdrukut näinud ega nainut :-p , see asemel vaatab ta Prisma aluspesu kataloogit ja peksab pihku. Minu poolt kindlasti soovitan eestlased teretulemast Soome. Jaa... eriti eesti naised... nii olen teiega nii positiivse meelega :D
- Velirand
Ega erilist mõtet sellel foorumil tõesti ei ole.
Kiitos neuvosta, löysin Viro-foorumin ;)
- föörumillä
Hauska tappa vanha tuttu tama palstassa. Miten ihme voi loyta? Kaikki tapahtumat kiva olla taala porukka koossa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328477Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68686Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.31681- 38636
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627