Olemme muuttamassa ja olemme katselleet asuntoja Tuusulasta eritoten Hyrylästä ja hyökkälästä. Onkohan tälläinen pari/rivitaloasunto kelleen tuttu kuin lukkarintie 4, tämä olis tontiltaan hyvä ja paikka lähellä päiväkoteja ja kouluja.
Onko kellään kokemuksia? Muita vaihtoehtoisia?
Kiitos
Lukkarintie 4
Huoviskainen
3
1201
Vastaukset
- Kurke
Eip voi hirveesti suositella, ainakaan lapsiperheelle. Huono ilmapiiri ja suht huonosti rakennetut talot. Huonona myös liian monta alkuperäisasukasta ja nämähän pitävät tätä omanaan.
- Pertzza
Itse paikassa asuneena voin sanoa että rauhallinen ja juuri varsinkin lapsiperheille aivan unelma paikka. Taloista pidetään huolta ja pihat siistinä. Jos haluaa rauhallista ja turvallista asumista niin suosittelen.
- Anonyymi
Riitaisa ja lapsiperheitä kohtaan hyvin vihamielinen yhtiö. Suurin osa porukasta ok vanhuksia, mutta pari mätää omenaa pilaa koko yhtiön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473572
- 1053365
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342601Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262298- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 261201
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91068