typeriä hintatekstareita keskellä yötä

seulkomaalainen

Näköjän on minun omalla nimimerkillä kirjoitettu viesti poistettu, mutta Saunalahden palstavastaava vastaisi mitensanomattomasti.

Kyse on siitä, että kun perhesyistä joutui ulkomailla olleessa jättämään puhelinta päällä, siihen tule klo 2:14 aamuyöllä tälläinen typerä viesti puheluista Suomeen, niin kuin näitä tietoja ei olisi jokaisella muutenkin.

Siihen siten ponahti ylös juoksemaan, onko jollakin sattunut jotain ja loppuyö meni valvottaessa.

Saunalahden palstavastaava vastasi, ettei näitä voi estää. Niinpä.

Miten olisi, jos Suomessa olleessa aina ajankohtaiset hintatiedot tulisivat yhtä armottomasti, osaisin vaihtaa operaattori aina vähän välillä. Mutta niitä et saa selväkielisenä edes Elisan pisteistä ja nettistä joutuu niitä kaivamaan.

Miksi siis tämä jatkuva pommitus kun olen ulkomailla?

Idiootejä siellä Saunalahden pääpäikalla

2

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arska1234

Mulla on puhelimessa sellainen "ei saa häiritä" toiminto eli voi itse säätää kellonajat, milloin luuri on hiljaa, mutta sille voi antaa poikkeuksia esim. perheenjäsenten numerot, jotka saa hälyttää yölläkin :)

Löytynee Androidille play-kaupasta, ellei luurissa ole valmiina....

• se_sama

mutta vielä kerran: mitä helvetin järki siinä lähettää näitä hintatietoja, kun ennenkin on täältä soitettu, vaikka oli kalliskin, Nyt kun EU on laittanut operaattoreille suisit, rupeavat pommittamaan. Mutta tiedotksi, me käytämme paikan päällä AINA paikallista prepaidia, joten onn turha vaiva,lähettä hintatietoja. Ei teidän ulkomaanveloitukisia en vahingosskaan maksan.Joten lopettakaa mainospommituksen tai merkki vaihtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      260
      4596
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      132
      3003
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      42
      2770
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1749
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1604
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1334
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1245
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1119
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      208
      1116
    Aihe