typeriä hintatekstareita keskellä yötä

seulkomaalainen

Näköjän on minun omalla nimimerkillä kirjoitettu viesti poistettu, mutta Saunalahden palstavastaava vastaisi mitensanomattomasti.

Kyse on siitä, että kun perhesyistä joutui ulkomailla olleessa jättämään puhelinta päällä, siihen tule klo 2:14 aamuyöllä tälläinen typerä viesti puheluista Suomeen, niin kuin näitä tietoja ei olisi jokaisella muutenkin.

Siihen siten ponahti ylös juoksemaan, onko jollakin sattunut jotain ja loppuyö meni valvottaessa.

Saunalahden palstavastaava vastasi, ettei näitä voi estää. Niinpä.

Miten olisi, jos Suomessa olleessa aina ajankohtaiset hintatiedot tulisivat yhtä armottomasti, osaisin vaihtaa operaattori aina vähän välillä. Mutta niitä et saa selväkielisenä edes Elisan pisteistä ja nettistä joutuu niitä kaivamaan.

Miksi siis tämä jatkuva pommitus kun olen ulkomailla?

Idiootejä siellä Saunalahden pääpäikalla

2

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arska1234

Mulla on puhelimessa sellainen "ei saa häiritä" toiminto eli voi itse säätää kellonajat, milloin luuri on hiljaa, mutta sille voi antaa poikkeuksia esim. perheenjäsenten numerot, jotka saa hälyttää yölläkin :)

Löytynee Androidille play-kaupasta, ellei luurissa ole valmiina....

• se_sama

mutta vielä kerran: mitä helvetin järki siinä lähettää näitä hintatietoja, kun ennenkin on täältä soitettu, vaikka oli kalliskin, Nyt kun EU on laittanut operaattoreille suisit, rupeavat pommittamaan. Mutta tiedotksi, me käytämme paikan päällä AINA paikallista prepaidia, joten onn turha vaiva,lähettä hintatietoja. Ei teidän ulkomaanveloitukisia en vahingosskaan maksan.Joten lopettakaa mainospommituksen tai merkki vaihtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      104
      5490
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      90
      4791
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      139
      4742
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      367
      2169
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      103
      1917
    6. 104
      1738
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1547
    8. 370
      1298
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1131
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      203
      1054
    Aihe