Alkaa kyrsimään kun joka yö herää tunnin päästä siihen kun repii sänkyä perässään,lattiat täynnä uria..jtn painajaista kait näkee heti kun nukahtaa mutta sitten kun herää ja rupeaa uudestaan nukkumaan menee loput 7 tuntia ihan hyvin eli ongelma siinä kun vaipuu uneen niin alkaa tämä älyttömyys..Oon miettiny jos laittasin videokameran kuvaamaan niin näkis mitä sitä oikein tekee mutta vois olla aika häijyä katsoa
herään joka yö tasan tunti nukahtamisesta
7
66
Vastaukset
Minä koen vahvaa sätkimistä heti nukahdettuani. Herättää usein, eikä voi nukkua kenenkään kanssa.
Pyörin, potkin ja huidon unissani, en joka yö, mutta olen yleensä varsin eläväinen.
Kun kerran illalla olimme parivuoteellamme vaihtaneet hyvän yön suukot kumppanini kanssa, näki hän seuraavalla kerralla silmät avatessaan varpaani. Olin kääntynyt hänen unensa aikana puoli kierrosta. Ties miten monena yönä olen tehnyt koko kierroksen, joka on jäänyt huomaamatta.
Jos kuitenkin nukut hyvin joka yö, ei mitään ongelmaa ole.
Jäljet lattiaan voit estää pehmustamalla sängynjalat, siis pieni tarralappu sängynjalkapohjaan.
Tarpeeksi väsyneenä levotonkin lepää.- jodimikko
Kyllä sinun pitäisi saada ap ammattiapua tilanteeseesi. Minulla on ongelmia nukahtamisen vaiheessa kun äkkiä tuntuu putoavansa pohjattomaan kuiluun. Kävi sydämen päälle. Uudelleen nukahtaminen oli vaikeaa.
Oli myös vaihe, jossa ympärille muodostui kehä värikkäistä, paikkojaan muuttavista irvistelevistä pirullisista naamoista. Ihme kyllä mys nuorempi naishenkilö kertoi ihan samaa.
Kuitenkin niin, että kun itse olin hänelle näistä kertonut, hänkin kertoi, koska pelkäsi, että hänet leimattaisiin hulluksi.
Pyysin kaukoparantajalta auringonvaloa ongelmaani. Hän kehotti tuomaan mieleen auringon keskipäivän paistetta kesäisenä päivänä. Niin ne häiriöt loppuivat.
Uskon että saisit apua ns. energiahoitoja antavilta ihmisiltä. Muutama hoitokerta sellaisella ja kokisit hyvää muutosta elämässäsi. Minulla putoamisen tunne on nukahtaessa hyvin yleinen. Sätkyn, hytkyn ja nytkähtelen, en itse sitä niin tiedostakaan, mutta muut siitä kertovat.
Mihinkä sitä omasta sängystään putoaisi?Minulla oli aika, jolloin nukahtamisvaiheessa lähdin putoamaan pohjattomaan kuiluun. Pulssi säntäsi kahtasataa hetken kunnes heräsin.
Arvelen, että tuo ilmiö voi johtaa monella ihmisellä omassa punkassa ns. hiippakunnanvaihtoon.
Jos tosiaankin putoamisen tunne nukahtaessa olisi vihje lähistöllä väijyvästä viikatemiehestä, olisin varmasti vaihtanut hiippakuntaa jo vuosikymmeniä sitten.
Sanotaan, että ruumiistairtaantumiskokemuksiin liittyy putoamisen taikka pyörimisen kokemista juuri ennen itse tapahtumaa. En tiedä niistä, minun sieluni ja ruumiini ovat olleet erottamattomat niin kauan kuin jaksan muistaa.
En kuitenkaan väheksy kokemuksia. Jos olisin niitä itse kokenut, ajattelisin varmasti toisin.- Autuus
Kannattaa kokeilla rukousta !
Autuus, suosittelen sitä itsekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161928Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541392Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551317- 531069
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341001Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946- 52854
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36847Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62832- 56801