"Lukijan omakohtainen kokemus kuinka S-ryhmässä kikkaillaan hinnoilla ja pientuottajien kustannuksella.
11.03.2015 15:33, 3830 lukukertaa
LUKIJAN KIRJOITUS
Olen töissä S-Marketissa ja S-Ryhmän puheet \”Halpuuttamisesta\” ovat pa?kapuhettta.
Olin mukana vaihtamassa vaihtuvien hintojen lappuja ja vaihdoimme yli tuhat lappua, joista 90%-95% hinta nousi kymmeniä senttejä- euroja.
Niissä, joissa oli laskua, niin sitä oli maksimissaan kymmeniä senttejä.
S-ryhmä ottaa siis saman katteen, mutta nimenomaan erikoisemmista tuotteista ja tuoteryhmistä mm nimenomaan pienempien tuottajien tuotteista, jolloin tuotteet käyvät vähemmän kaupaksi..
Kirjoittaja: Lukijamme"
http://mitavittua.fi/
S-ryhmän kepposet??!!
6
61
Vastaukset
- sonsyvältä
Kyllä kait tuon jokainen järkevä jo tiesi. Itse en ole enää vuosiin käynyt S-ryhmän liikkeissä.
- hanuristaonässä
kyllä...yhteishyvän piikkiin kusetetaan kaikkia
- poonustellaan
Minä ostan 10%:a kalliimmalla niin saan 900:n euron kuukaisi-ostoksesta bonusta 5%. Mehän tienataan tällä kuten eräs "verkkosukkahu**a" ja "pinokkio" sanoivat.
- eerewrrewr
Muutenkin ihan missä tahansa suomalaisessa kaupassa on hinnat aivan järkyttävät esimerkiksi vaatteissa ja muissa tavaroissa. Vaatetta myydään 70% alennuksella eikä niitä myydä silloinkaan tappiolla.
Monta samaa tavaraa saa ulkomailta paljon edullisemmin. - huiputammehinnoissako
Hinnat laski tosiaan vain muutamilla tuotteilla. Maitokin vain perusmaidon osalta, ei esim. luomu./laktoositon.
Eniten on ihmetyttänyt erään makkarapaketin hinta , joka on n. euron kalliimpi äs-marketissa, kuin yleensä kalliimmassa k-kaupassa.- mitäv
Euro sinne tai tänne.Mitä välii....?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747