Aivan ykkösjuttu suuseksissä. On se vaan kivaa kun nainen päällä ja tuuppaa kosteeta pillua suutavasten ja samalla ottaa suihin.
Harmi vaan, että näitä naisia on aikas harvassa.
Jos halukkaita niin viestiä vaan [email protected]
69 kyllä tosi kiihottava ja
7
172
Vastaukset
- Minna_Pee_
Minäkin tykkään siitä paljon. Pitää vain saada aina olla päällä, muuten mies voi työntää kalunsa vahingossa liian syvälle nieluuni.
- tuoksumerkki
Mun tytteli haluaa aina,että minä oledn päällä 69.ssä,pää hänen reisien välissä nuolemassa ja juomassa kiimanesteitä !!! Tyttelin säätelemää hidasta naintia suuhunsa..kunnes.......aaaahhhhhh...
- näinsekävi
Multa tuli, kun luin tuon!
- Utelias10
Ai eikö naiset tykkää 69:stä ??
- m6m6um6um
Samaa mieltä, 69 on oikeastaan jopa parempaa kuin yhdyntä. Ihan kumpi tahansa päällä, tai vaikka sivuttain. Mun kokemuksen mukaan kyl lähes kaikki naiset pitää siitä.
No mun on kyllä sanottava, etten erikoisemmin välitä tosta asennosta. Jotenkin on mulle vaikeeta, tykkään ennemmin vuorotellen voi vaan keskittyä antamaan tai saamaan.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563121Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472891Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521792- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809