Onko Nuohoojilla joku erillinen hinta, jossa esim. kattilan sutasu akkuporakoneella 45 yksikköä x 0,71 Sitten oli toinen kattila 75 yksikköä x 0,71 yksikköä (ilmeisemmin sutimista enempi?) Onko Nuohoojilla joku tapa korottaa jos kattilaa nuohotaan hieman enempi? Eli helpolla saa ekaksi ja sit jos joutuu hieman tekee töitä sit lähes tuplahinta?
Ostanpa itse sutin ja vetelen akkuporakoneella ja tuhkaimurilla jatkossa..
Sutasu maksoi yli 30eur noin 2 minuutin pyöräytys..
Kattila oli suhteellisen puhdas, eli jos näin putsataan niin ei kannata nuohoojalle maksaa!
Saunan ja kattilan sekä piipun nuohous meni yli 100e !!!
Nuohooja laskuttaa
Salahinta
1
155
Vastaukset
- hyvääjatkoa
Osta vermeet ja sutase ite noi niin ei tarvii maksaa mitään sutarille.
Muista sitten kaksi asiaa. 1) Tulipalon sattuessa ei itse nuohotusta hormista vähennetä korvauksia, jos tulipalo lähtee sähkökojeesta. Vain tornin tai tulisijan aiheuttama tulipalo jos siinä huomataan nuohouksesta aiheutunut laiminlyönti aiheuttaa mahdollisen korvauksen alenemisen.
2) Älä sitten käske varsinaista nuohoojaa katsomaan sun hormia kuinka hyvin olet nuohonnut. Nuohooja saa kirjoittaa sulle laskun tarkastuksesta ja ison.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285440
- 1671919
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike271225- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701114viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan461042- 38895