Hei! Olen lähes koko ikäni haaveillut ruotsissa asumisesta. Ajattelin että voisin muuttaa vuodenvaihteessa. Mitä minun täytyy ottaa huomioon? Kieli pitäisi ainakin opetella sillä tuskin englannilla pärjää. Jos muutan asumaan, missä virastoissa minun täytyy asioida? Kuinka helposti työllistymissuunnitelman saa aikaiseksi ym?
Muutto ruotsiin
5
50
Vastaukset
- aloita_siitä
Kieli pitäisi tosiaan opetella juu.
- talarsvenskabra
Jos kieli kunnossa, mitä muuta on ajateltaca. Mkä on hyvapaikkakunta Ruotsissa? Joku Tukholman lähö vaia suhteell. kakana Tukholmasta lähiö?P
- sriversveskamenoftatypl
tuli taas tyoja. en sihteeriksi kelpaa. oli ennen itselläni sellainen, jote puhun,ymmärrän, tiedän oikean kirjoituksen,ön vaan kätännön puutetta. Niin Ruotsiin halaisin. Mika toimisto tällaista hoyaa tai auttaa?
- sweedu-pelle
Englannilla pärjää ihan hyvin, mutta kai se kuuluu asiaan, että maassa maan tavalla. Itse asun lahden tällä puolella ja voin sanoa, että kaikissa virastoissa kelpaa englanti samoin kuin ihmistenkin kanssa jos ihminen ei ole yli 60 vuotias.
- RuotsissaAsuva
Hanki työpaikka ensin Suomesta käsin. Sen jälkeen kaikki muu järjestyy kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984