Oon lueskellu netistä arvosteluja, mutta onko kellään kertoa käytännön kokemuksia?
Panasonic fz1000
3
165
Vastaukset
- fz1000_omistaja
On huikea peli, optiikka ja kameran nopea fokus, mainio etsin monipuoliset säädöt. Erinomainen kuvanlaatu. Vähän muovinen, mutta hyvin tehty. Myöskin aika iso, optiikka vie tilaa mutta ei onneksi kovin painava. Hengästyttävä määrä asetuksia, onneksi niitä saa ohjelmoitua eri painikkeille. Ei halpa, mutta taatusti hintansa väärti uskallan väittää.
- Canonisti_minäkin
Luontokuvaukseen? Oletko tosissasi vai provo?
- fz1000_omistaja
Muutaman lintukuvan olen kokeeksi ottanut kamera kun on vielä aika tuore. Ihan toista luokkaa kuvanlaatu verrattuna aiempiin kompaktikameroihin joita olen käyttänyt, 2.8-4.0 objektiivillä saa isollakin zoomilla aika maukkaan bokehin kuviin ilmaan mitään jälkikäsittelyä Lumix on todella nopea kuvan otossa. En vertaa järkkäreihin, kun niistä ei ole kokemusta useampaan vuoteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 196980
- 55772
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119682- 49572
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15516- 49503
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55475
- 41463