Auttakaas keksimään toista nimeä tyttölapselle!!
Etunimeksi tulee Adessa :)
Tyttölapselle toinen nimi
7
332
Vastaukset
- muutamia
Adessa Denise
Adessa Lovisa
Adessa Melina
Adessa Minea- teenmom
Minean pistän kyllä harkintaan!!
- Adessallee
Adessa Eliana
Adessa Evelyn
Adessa Vivian
Adessa Helea
Adessa Milana
Adessa Mikaela
Adessa Liliane
Adessa Ninette
Adessa Cecilia
Adessa Olivia
Adessa Selena
Adessa Elena - monn
Adessa Emilia
Adessa Inkeri
Adessa Maria
Adessa Sofia/Sofiia
Adessa Loviisa - ArmahtakaaLapsiraukkaa
Adessiiva Elatiiva Illatiiva :(
- HUHHUHHHIII
Joo-o.. Olisiko parempi pysyä normaalinimessä? Mikähän Adessan (hahhaa) sukunimi mahtaa olla? Möttönen, Virtanen, Mäkinen, Lötjönen?? Miettikää nyt hyvät vanhemmat vähän eteenpäin ja sitä kun se pentu on koulussa, nuori aikuinen, aikuinen. Adessa Lötjönen nai Mutjusen tai peräti Juntin
- mennään
Adessa Odessa Zshcecca
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782