Raskaanako???

Malttamatonn

voinkohan olla raskaana kun siis mulla on jo yli viikon ainakin tuntunu hyvin vihlovaa, välillä aaltoilevaakin jomotuta alavatsassa enemmänkin vasemmalla puolella ja keskellä.. kuukautiseni ovat hieman epäsäännölliset ja en ihan tarkkaan tiedä varsinaista alkamispäivää mutta pisimmän kierron mukaan testi olisi luotettva ensi viikon sunnuntaina..aikaisintaan.. olen jo malttamattomana tehnyt kaksi negatiivistä testiä ja en millään vaan jaksaisi viikkoa vielä odottaa.. mahakivun lisäksi on ilmennyt väsymystä joka tulee aivan yhtäkkiä ja kestää jonkun aikaa kun sitten saatan taas piristyä.. eilen illalla tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta niin huono olo että oksennusta sai pidätellä, mutta hetken päästä se menikin ohi kunnes nyt tänäaamuna aamupalan jälkeen tuli hetkellisesti taas huono olo.. lämpöä ei ole eikä muutenkaan mitenkään kipeä olo.. rintoihinkaan ei satu.. voiko näin voimakkaita oireita tulla edes vielä näin aikaisin? Ja jos tää olis sitä hyvin toivottua raskautta niin miksi mahakivut tuntuvat enimmäkseen vasemmalla puolella? Onko normaalia että vatsan vihlaisut ovat päivittäistä ja jatkuvaa?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • baby_born

      Kuulostaa raskauden oireilta, toisaalta jos odotat raskautta kovasti, luulet kaiken olevan raskauden oireita. Eli varmistuu sitten testillä. :) Tässä itse samassa tilanteessa, ollaan lasta toivottu ja nyt odotan, että menkat toivottavasti ei alkaisi.

      • Malttamatonn

        Niin.. sekin on mahdollista että tää onkin vaan mielikuvituksen tuotetta :( onko sulla minkäänlaisia oireita? :) jännä vaan että noi alavatsan vihlonta ja kipu ei tunnu kävellessä taikka sohvalta ylösnoustessa... vaikka yleensähän niiden kai kuuluisi jopa pahentua?? :S Ainoastaan paikalla ollessa kivun tuntee..


      • baby_born

        Okei :S no toivotaan että siellä alkais uus elämä sitten kasvaa :) Mulla ei ole (vielä) mitään oireita, koska raskaus olisi niin alussa että oireita ei vielä voi olla varmaan. :) Ja itsekin kuvittelen kaikki alamaha kivut jne raskauskivuiksi, vaikka niitä kipuja voi olla muutenkin. Toivon että menkat ei ala ja saa testiä tehä ;)


      • Malttamatonn
        baby_born kirjoitti:

        Okei :S no toivotaan että siellä alkais uus elämä sitten kasvaa :) Mulla ei ole (vielä) mitään oireita, koska raskaus olisi niin alussa että oireita ei vielä voi olla varmaan. :) Ja itsekin kuvittelen kaikki alamaha kivut jne raskauskivuiksi, vaikka niitä kipuja voi olla muutenkin. Toivon että menkat ei ala ja saa testiä tehä ;)

        Okei :D tää odottaminen on vaan liian piinallista ja aaargh miksei aika vois mennä nopeampaa.... :D pelottaa kyl iha kauheesti toisaalta seki jos tää nyt taas onki pettymys :/ mut ei näit kipui oo koskaa näin kauaa ollu ja mtn väsymystäkää ei oo koskaa aikasemmin esiintyny :S toivotaan parasta pelätään pahinta :)


    • dioongdojong

      Poikkeuksia (harvinaisia) toki löytyy, mutta jos noin voimakkaat oireet johtuu raskaudesta, niin se näkyy testsissä.
      Monilla oireet alkavatkin vasta joskus rv6.

      • Malttamatonn

        Niin.. mulla ei ole varmaa tietoa siitä millon mahdollinen hedelmöittyminen olis tapahtunu.. ja ku on hieman vaihteleva toi kuukautiskierto ni ei voi tarkkaa menkkojen alkamiskohtaakaan tietää. Eilen tuli kummallista rusehtavaa vuotoa..... siis niin vähän että just ja just menkkasiteessä näkyi. Tiedä sitten mitä tää on.. välillä vihloo edelleen vasemmalle puolen alavatsaa ja keskelle, välillä taas tulee sellanen aaltomainen menkkojen alkamista muistuttava kipu, mut nyt tänää tuntunu kipujen jopa hellittävän. Mielikuvituksen tuotetta varmasti kaikki.. :( se on vaan niin perseestä joutua taas pettymään..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe