kylmiksen ruokavinkki video

https://www.youtube.com/watch?v=3RxiBXizNic
Kylmiskin teki perinteisen youtube videon,ruokavinkki.
Pasi Viheraho aloitti kyseisen perinteen ja kylmis teki sitten oman version aiheesta mutta eihän sillä ollut hellalla kun pelkkää vettä

14

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se_aito_Kylmis

      Levy täynnä keraamisia murusia ja lautanen täynnä halkeamia. Ei se ole kuin ajankysymys, kun jotain vakavempaa sattuu. Se oli aivan tajuton se vihellys/sihinä, kun heräsin siihen ja suljin hellan.

      • friteeraus-asko

        Paskat tuossa olisi mitään tapahtunut. Minä heräsin kerran siihen kun palohälytin huutaa ja koko kämppä täynnä savua, olin ajatellut uppopaistaa jotain ja öljykattila liedellä kutosella..

        Siinä oli sekuntien kysymys että ei koko kämppä palanut, onneksi sentään tiesin että ei vedellä saa missään tapauksessa sammuttaa, ja nostin vain syttymispisteessä olevan öljykattilan sivuun.

        Se oli todella lähellä. Tuulettamisella ja yhden naapurin asiaan puuttumisella selvisin sillä kertaa.


      • Aito-Kylmis
        friteeraus-asko kirjoitti:

        Paskat tuossa olisi mitään tapahtunut. Minä heräsin kerran siihen kun palohälytin huutaa ja koko kämppä täynnä savua, olin ajatellut uppopaistaa jotain ja öljykattila liedellä kutosella..

        Siinä oli sekuntien kysymys että ei koko kämppä palanut, onneksi sentään tiesin että ei vedellä saa missään tapauksessa sammuttaa, ja nostin vain syttymispisteessä olevan öljykattilan sivuun.

        Se oli todella lähellä. Tuulettamisella ja yhden naapurin asiaan puuttumisella selvisin sillä kertaa.

        Minullakin oli ilmeisesti tarkoitus vain hetkeksi mennä makuulle, kunnes hella lämpeää. SITÄ EI IKINÄ SAA TEHDÄ! Sammut siihen paikkaan ja asunnossa saa tapahtua jopa tunteja asioita, joihin et lähes tajuttomuuden kaltaisessa tilassa osaa reagoida.

        Jotenkin vain heräsin tuohon episodiin, kiitos ylempien entiteettien.


      • Aito-Kylmis
        friteeraus-asko kirjoitti:

        Paskat tuossa olisi mitään tapahtunut. Minä heräsin kerran siihen kun palohälytin huutaa ja koko kämppä täynnä savua, olin ajatellut uppopaistaa jotain ja öljykattila liedellä kutosella..

        Siinä oli sekuntien kysymys että ei koko kämppä palanut, onneksi sentään tiesin että ei vedellä saa missään tapauksessa sammuttaa, ja nostin vain syttymispisteessä olevan öljykattilan sivuun.

        Se oli todella lähellä. Tuulettamisella ja yhden naapurin asiaan puuttumisella selvisin sillä kertaa.

        Ei mitään muistikuvia, mutta jotenkin täytyy oppia iskostamaan itselle, että ruoanlaitto täytyy hoitaa kunnialla loppuun, ennen makuulle menemistä. Unohdat muuten täysin, mitä olit tekemässä. On mulla ennenkin jäänyt hella päälle, mutta tää oli pahin.

        Kaikista eniten vituttaa, kun se oli mun paras lautanen. Täynnä halkeamia.


    • Lopeta-

      Mikähän työmaa tuo on.?

    • Aito-Kylmis

      Minä olen aina tarkoittanut sitä, mitä sanon, että lopettakaa kärsimykseni niskalaukauksella. Luulin aikoinaan, että Jarmo Luukka oli postannut sen kuvan tänne ase ohimolla, mutta se taitaa olla Ex-Tissu siinä kuvassa.

      Räjähdin tyypille täysillä, kun tajusin, etten TAASKAAN saa eutanasiaa. Nykyään mitään Jarmo Luukkaa vastaan. Vaikuttaa tosi kivalta tyypiltä.

      • johtitänne

        Postatkaa vaan niitä ase ohimolla kuvia sekä yhdistäkää tuo kk videon otsikko minuun niin saan vihdoin eutanasian ennen sinua. Murhaajia kyllä löytyy.


    • "ase ohimolla,", No sellainen kuva ei ole minun postaama.

      Tarkastakaas ne palovaroittimet ja niitä voisi olla vähintään kaksi.

    • sdvv

      Älä hinttipoju aina vikise jonninjoutavuuksia

    • Eutanasia_Kaikille

      Tässä sen näkee, ettei nuo alkoholismin kirouksesta kirjoittavat tyypit trollaa, ei todellakaan.

      • Vaahtokassi___

        Kun Lapista tuli kohtelijas kirje, ettei ne hyväksy tyyppiä kertausharjoituksiin, niin Kylmis paljasti kasvonsa suoraan videolla.

        Kyllähän tuo on hätähuuto. Jumalauta jos mulla olisi noin ruma naama, en todellakaan paljastaisi sitä missään yhteydessä. Lidliin menisin pussi päässä ja aurinkolasit pussiin leikattujen silmäaukkojen päällä.


      • Vaahtokassi___ kirjoitti:

        Kun Lapista tuli kohtelijas kirje, ettei ne hyväksy tyyppiä kertausharjoituksiin, niin Kylmis paljasti kasvonsa suoraan videolla.

        Kyllähän tuo on hätähuuto. Jumalauta jos mulla olisi noin ruma naama, en todellakaan paljastaisi sitä missään yhteydessä. Lidliin menisin pussi päässä ja aurinkolasit pussiin leikattujen silmäaukkojen päällä.

        Elätkö oikeesti usiammassa persoonassa vai miks kylmis vaihtelet sitä nimimerkkiä? Sitä paitsi tulis säästöä vaan kun sut päästettäis sinne aseiden luo ja ampuisit ittes hengiltä niin ei tarvis enää maksaa sossun ja kelan sulle mitään. Opettele edes ryyppän kunnolla ettei tarvi vikistä ja valittaa niinkun pikkutyttö kun vaivasen 6v oluen juonnin jälkeen jo valitat vaikka sen pitäs olla vasta lämmittelyä


    • pojat_kävi

      Eräs tuttava heräsi aamulla ja löysi palomestarin jättämän lapun pöydältä.

      Olivat käyneet laittamassa uunin kiinni ja tuulettaneet kämpän.

      Soitti siihen numeroon ja tuli sellainen saarna ettei enää kokkaile kännispäissään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1948
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      415
      1514
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1283
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1069
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      1009
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      976
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      939
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      906
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe