Den är till för både nuvarande och "gamla "Borgåbor ...."porvoolaiset ",finns en massa foton och annat intressant.
Trevlig grupp för Borgåbor på facebook.
13
295
Vastaukset
- toppen000000
Jag hittade gamla bekanta (utvandrade ) som man inte sett på 40år bland medlemmarna.
- porvooborgå
Rekommenderar absolut.
- kulturhistoria
porvooborgå kirjoitti:
Rekommenderar absolut.
Väldigt intressant med fina både nya och gamla foton bla,
- gamlastan
kulturhistoria kirjoitti:
Väldigt intressant med fina både nya och gamla foton bla,
Mycket nöjd att jag blev medlem i gruppen.
- tackarochbockar
gamlastan kirjoitti:
Mycket nöjd att jag blev medlem i gruppen.
Jag är också väldigt glad att jag blev godkänd.
- populärgrupp
tackarochbockar kirjoitti:
Jag är också väldigt glad att jag blev godkänd.
Där är redan över 2000 medlemmar.
- växandegrupp
populärgrupp kirjoitti:
Där är redan över 2000 medlemmar.
Nu finns där redan över 4000 medlemmar.
- gårlikabra
växandegrupp kirjoitti:
Nu finns där redan över 4000 medlemmar.
Det bästa är att man kan skriva inlägg antingen på finska eller svenska.
- litetvälmånga
gårlikabra kirjoitti:
Det bästa är att man kan skriva inlägg antingen på finska eller svenska.
Litet för mycket foton,visst är strandbodarna och kyrkan fina,men.....hundratals bilder.
- litetbesviken
litetvälmånga kirjoitti:
Litet för mycket foton,visst är strandbodarna och kyrkan fina,men.....hundratals bilder.
Där är väldigt sträng censur,vad man får skriva om.
- tusentals
Det skulle bli många tjocka böcker med alla Borgåfoton som publicerats.
- Anonyymi
Gruppen "porvoolaisille"är bättre,också annat än kyrkan och strandbodarna.
Mera diskussioner. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gruppen "porvoolaisille"är bättre,också annat än kyrkan och strandbodarna.
Mera diskussioner.I porvoolaisille är det friare atmosfär,hettar till ibland i diskussionerna..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne202257Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv282098Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941647Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k521629Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel791594- 1131450
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.521412- 831139
Martina haluaa tasoisensa miehen
Seiskassa juttu minkälaisen miehen Martina haluaa. Kumppanin pitää tuoda hänen herkkyytensä ja vahvuutensa esiin sekä ol2401007Voi ei! Katja Ståhl joutui sairaalaan - Syynä tämä vitsaus - Koskettava päivitys sairaalasängystä
Pikaista paranemista, Katja! Katja Ståhl on kertonut somessa joutuneensa sisään sairaalaan. Lue lisää: https://www.suom21895