Kankoonpiä

munahtaja

Onk kaikki kankoonpiäläiset iha oikeest sukkuu toisillee?

16

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • serkumpaa

      Kyllä on minäkin olen naimisissa serkkulikan kanssa.

    • ei_kankoonpeeläinen

      No näkeehän sen jo niiden toiminnastakin, että sisäsiittoisuus rappeuttaa rodun.

    • nahkatuppi

      Eikös tuo piä pääte ole savonmuan murretta, pitäisi olla pee, vai...

    • SiikaslainenMaisteri

      Minullapas äiti on samalla sisko. Pappa on samalla isä.

      • Sukurakas

        Ja oma isä on mun salarakas ja meillä on yhteinen kersa, joka on siis tavallaan niiku mun veli. Ja veljelläni on mummon kans kaksoset. Etääll kyllä sukua ollaan.


    • KylNäinOn

      -40 luvun siirtokarjalaiset pelastivat Kankaanpään hulluudelta.

      • Diipadaii

        Mutta niidenkin vaikutus on loppunut vuosia sitten.


    • KylNäinOn

      Joo mut perimä jäi...-onneksi

    • jep2

      Aamulla kiksautin siskoa ja menin kehuun että suohan on parempi naida kuin äitiä niin se vaan vastas että sitä se isäkin aina hokee...

    • raivaussaha

      Kyllä on huomattu, että ovat vahvasti sukua toisilleen. Stanan tyhmiä ja vielä epäluotettavia.

      • bopnnonp

        Koominen keskustelu, Kankaanpäällä ei kaikesta huolimatta ole ympärillään kuin vielä pahempia sukurutsaus pitäjiä. Sitäpaitsi se sukurutsaus on koko suomessa lähinnä entisaikojen varakkaiden sukujen ja erittäin pienten/harvaan asuttujen pitäjien ongelma(joihin kankaanpää ei kuulu).


    • Jaeiksi

      Miten voisi olla kun miullakaan ei ole yhtään sukulaista kylässä

    • sukututkija

      Riippuu siitä mitä sukulaisella tarkoitetaan. Serkut voivat mennä naimisiin ja eivät peri. Yleensä sukulaisena pidetään 4. serkkuun asti. Niin laskien ei ole. Mutta jos mikä vaan löytyvä yhteys kelpaa niin sukua on keskenään lähes koko läntinen Suomi. Laajemminkin mutta tietoa ei 1500-lukua kauempaa löydy juurikaan ja yleensä täytyy tyytyä vielä vähempään. Geenien avulla länsisuomalaiset voidaan toki myös sijoittaa sukuihinsa jo tuhansien vuosien taakse.

    • Perinnetutkija

      Eikös koko Satakunta ole saanut alkunsa siitä, kun aikoinaan Merikarvian saaristoon upposi purjelaiva, josta pelastautui ainoastaan kokki ja sika?

      • HistorianTuntija

        Sekoitat nyt siihen Närpiön kronikkaan, se haaksirikko tapahtui todellisuudessa Kaskisten edustalla ja sikakin oli itse asiassa lammas.


    • Perimmetutkija

      Minun arkistoissani kokin nimi oli Markku ja lampaan Noor. Heille syntyi kolme lasta nimiltään Po, Söör ja Kaas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe