ja tanssiravintola MUIKKUKOKON kohtalo ?
Olin ko aikana firman palveluksessa ja nyt asun e-suomessa.
Olisi kiva tavata tuon ajan henkilökuntaa ja asiakkaita !
Kirjoitele tähän niin voidaan jopa tavata )))))))))
MIKÄ ON TILANNE TAKAVUOSIEN ( 1977-99 ) YÖKERHO
423q43q2
3
105
Vastaukset
- savolaenen
Taetaa olla koko Muikkukukko lässähtännä likilaskuseks ja homehtunna poekkeen...
- Kukostamuikku
Et kai vain sinä puhu Sulkavan Muikkukukosta? Sulkavahan liitettiin Savonlinnaan jo v. 2001 ja kukko lopetti samana vuonna.
- kirkonkylänkepapi
Savonlinna liitettiin sulkavaan jo 1995 eu rytkäyksessä. Pitopalvelu Höök pitää muikkukukkoa ja on aloittanut kovan kirkonkylän kahviloiden valtauksen ottaen hoitoonsa myös virastotalon alakerran. Odottelemme uutista milloin tehdään tasas yrityskauppaa.t
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996