Moi!
Onko kellään kokemusta hyvistä, mutta silti suhteellisen edullisista hotelleista Manchesterissä (UK)? Olen kuullut, että kaupungissa voi törmätä lutikoihin monessakin hotellissa, joten jos kellään vain on hyviä lutikattomia hotellikokemuksia kaupungista, niin vinkit ovat todella tervetulleita! En luota juurikaan hotelliavosteluihin, koska siellä näyttäisi olevan melko ristiriitaista tietoa. Samastakin hotellista on toisilla lutikkakokemuksia ja toisilla ei. Lisäksi yhden yön yöpymisen seurauksena ei varmasti ongelmaa huomaakaan.
Hotelli saisi sijaita keskusta-alueella. Kertoisitko, milloin olit matkalla ja missä hotellissa majoituit ja kuinka pitkän aikaa?
Kiitos jo etukäteen!
Hyvä hotelli Manchesterissä
5
159
Vastaukset 5
- tamperenääs
Nyt on muuten myynnissä matkalaukkuja, jossa on lutikantappojärjestelmä. Muistaakseni jollakin lämpökäsittelyllä kuolevat laukun sisälle, mutta kotiin palattua kaikki kamppeet kuumaan saunaan. Laukku maksaa jotakin 300e..
- helhelhelp
Ou vau, enpäs ole koskaan kuullutkaa moisista. Täytyypä tutkia asiaa
- kakrot
helhelhelp kirjoitti:
Ou vau, enpäs ole koskaan kuullutkaa moisista. Täytyypä tutkia asiaa
Juu ei ollut mikään vitsi vaan näin on. Löytyy tiedealan lehdistä ja on tilattavissa. Testejä laukun toimivuudesta en ole nähnyt.
- hyväoli
Ei ollut yhtään lutikkaa, mutta olen unohtanut hotellin nimen. Muissakaan hotelleissa yöpyneet eivät valittaneet ylimääräisistä seuralaisista. Ehkä me kaikki käytimme kolmen tähden hotelleja lähellä rautatieasemaa.
- helhelphelp
Voisitko mitenkään tonkia esiin tuon hotellin, olisin ikikiitollinen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.942967Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt472447Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.441208- 371027
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153879Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä267832Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi10784Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587102 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk48658- 37629