Elikkäs mistä mahtaa johtua että joudun vääntämään mankkarista volumen 30-40 asteeseen ennen kun saan äänen kuulumaan kaijuttimista tarpeeksi hyvin (kokoonpano 6 tiskanttia 4 varsinaista kaijutinta sekä basso takaluukussa)?:O
Mankkari ongelma
5
82
Vastaukset
- rasmus007
Ettet nyt vaan vahingossa säädä sitä lämmityslaitetta. Katsos kun radiolla ei säädetä mitään lämpöasteita. Kirjoitusvirheistä päätellen, näin on käynyt...
- KÄDÄ_VETEEN
Röllipetteriltä on liiallinen itsetyydytys pilannut kuulon lopullisesti
- 12xtiskantti
Aivan liian vähän tiskantteja. Ei ihme että mitään ei kuulu. Laita nyt ihmeessä lisää tiskantteja.
- 13xtiskantti
rasmus005 kirjoitti:
Yhtään en oo lisänny omegassa nyt vaan sattuu olemaan sen verran:)
Niin ja minähän en yhtään vittuillut tuossa aiemmin. Ei käynyt mielessä että olisin saattanut?
Ehdottomasti vaatii lisätiskantin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918358
- 926455
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586304Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344951- 453341
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593310- 503285
- 442879
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512826- 532817